شهرستانها

امیدواریم به تبع نامگذاری امسال، تولیدات داخلی رونق بگیرند

رحیم جهانی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به فرمان رهبر فرزانه انقلاب به‌درستی عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» برای سال جاری نامگذاری شد و امیدواریم به تبع آن تولیدات داخلی نیز رونق بگیرند.
رحیم جهانی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به فرمان رهبر فرزانه انقلاب بهدرستی عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» برای سال جاری نامگذاری شد و امیدواریم به تبع آن تولیدات داخلی نیز رونق بگیرند.

وی افزود: بیتردید عموم کارگران خدوم و پرتلاش آذربایجان شرقی با شناختی عمیق از شرایط روز بار دیگر و در لبیکی مجدد به خواسته رهبر معظم انقلاب بهدنبال خلق افتخاری جدید در عرصه کار و تولید ملی با ارتقاء و بهبود شاخصها و معیارهای بهرهوری در بازار کسب و کار و در سطوح ملی و بینالمللی برخواهند آمد.

به گفته جهانی، این همت و بینش عمیق البته نیازمند همیاری و همدلی آحاد ملت و بهویژه کلیه مسئولین و متولیان نظام میباشد.

دبیر حزب استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید توجه داشت که توقع بذل هرگونه ایثار و از خود گذشتگی توسط نیروی کار کشور در این مسیر لزوما نیازمند بسط و توسعه گفتمان عدالت اجتماعی، رفع انواع تبعیض، حفظ توان و قدرت خرید و معیشت خانوار، ایجاد امنیت شغلی پایدار، ارائه خدمات و حمایتهای کامل تأمین اجتماعی خواهد بود که باید در این مسیر حفظ و صیانت از کرامت والای انسانی را شرطی غیرقابل تغییر و تبدیل قلمداد کرد.

جهانی با تأکید بر رعایت دقیق الزامات تحقق کامل اهداف «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» اظهارداشت: حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با مدد از ارواح قدسی شهدای سرافراز، همگان را بهخصوص کارگران شریف استان را به جهادی دوباره دراین خصوص فرا میخواند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همچنین خطاب به مسئولین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مسئولین استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری متولیان آموزش و پرورش را به بازخوانی مجدد وعدههایشان فرا بخوانند و همینطور به کیفیت آموزشی توجه ویژه داشته و نیز مشکلات و نیازهای فرهنگیان را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی افزود: وظیفه سیستم تعلیم و تربیت، پرورش انسانهایی آگاه، مسئول و
اخلاق مدار است؛ اما بی
توجهی به کیفیت آموزشی و همچنین نیازهای معلمان آینده نسلها را تحتالشعاع قرار میدهد.

جهانی پرورش انسانهایی آگاه، مسئول، اخلاق مدار، مستقل و پرسشگر را وظیفه سیستم تعلیم و تربیت دانست و افزود: حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی بیتوجهی به کیفیت آموزشی، مشکلات و نیازهای فرهنگیان و دانشآموزان را موجب بازماندن سیستم تعلیم و تربیت از وظیفه اصلی خود دانسته و ادامه این روند آینده روشنی را برای کشور به تصویر نمیکشد.

https://shoma-weekly.ir/pnY2ys