شهرستانها

امیدواریم استاندارجدید تا پایان دولت آقای احمدی نژاد دیگر عوض نشود!!

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به تغییرات در استانداری گیلان اظهار داشت: خوب لابد دولتی ها فهمیده اند که آقای هاشم نیا با آنها نیست به همین خاطرهم دست به این جابجایی زود هنگام می زنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به تغییرات در استانداری گیلان اظهار داشت:
خوب لابد دولتی ها فهمیده اند که آقای هاشم نیا با آنها نیست به همین خاطرهم دست به این جابجایی زود هنگام می زنند. ببینید من در تغییر آقای سعادتی هم گفتم که در آستانه انتخابات وقتی یک استاندار عوض می شود تا او بیاید مسئولین و معاونین خود را انتخاب کند زمان لازم دارد . این اصلاً شیرازه کار استان را ازهم می پاشد همین آقا ( هاشم نیا) چقدر زحمت کشیده ، تاکنون نتوانسته نیروهای خود را جابجا کند حالا یه آقایی دیگر بیاید و بخواهد از نوشروع کند .
حسن کربلایی  که با روزنامه احرار گیلان گفت و گو می کرد در پاسخ به اینکه چه اتفاقی افتاده استانداری که تازه منصوب شده بخواهد به این زودی عزل شود عنوان کرد:  دولت آقای احمدی نژاد نسبت به استانداران گیلان یه مقدار کم لطفی نشان دادند . مثلاً آقای عبداللهی را آوردند بعد از ۲سال به ایشان گفتند که تشریف ببرید . بعدش آقای قهرمانی را آوردند که معلوم می شود که آن هم حساب شده نبود چون آقای رییس جمهور خودش گفته که وی را عوض کنید وبعدش هم در انتخابات که تایید نشد .. بعد آقای سعادتی را آوردند آمدن ایشان با سرعت و رفتنشان بازهم خطای دیگری داشت . ببیند در عرض ۷سال پنج استاندار عوض شود یعنی میانگینی کمتر از ۱.۵سال . خوب این یعنی خطا ، یعنی اشتباه . مدیری تا بیاد استان را بشناسد و مشکلات را ،   گرفتاریها را ، بودجه را ، طرحهای ملی را بشناسد حد اقل ۴سال وقت می خواهد .
وی درباره علت این تغییردر مقطع فعلی افزود: من فکر می کنم آقای رییس جمهور در تغییر استانداران نقشی ندارد. این مربوط به شخص آقای مشایی است. بعدش هم برنامه ریزی و نگاهی که ایشان و تیمشان دارند حتماً مربوط به انتخابات خواهد بود. وگرنه استانداری که گذاشتند باید ازش کار بخواهند حالا این استاندار یا استاندار قبلی.
کربلائی درپایان اظهار داشت : بنظرم آن چیزی که باید دوستان ما در نظر بگیرند، اینکه نظام، نظام جمهوری اسلامی است. هرکه در هرلباسی و پستی بخواهد برای مردم نقشه بکشد قطعاً مردم او را طرد می کنند. حالا نماینده باشد یا هرکس دیگر. آدمهایی هم بودند رییس جمهور شدند مردم آنها را حذف کرده . نظام ما ریزش هایی داشته، در کنارش این همه رویش هایی هم بوده. انتظار ما این است آنهایی که به افکار و آرمانهای امام (ره) پایبندند، بیایند در کنار هم قرار بگیرند. در این زمان هم با توجه به تنش های بین المللی نظام ما باید بدون تنش کارش را به پیش ببرد.

https://shoma-weekly.ir/OGKHx5