اندیشه

امیدوارم مجلس قانون انتخابات را اصلاح کند

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه قانون فعلی انتخابات مشکلات متعددی دارد، گفت: شورای نگهبان پیگیر اصلاح و تصویب قانون جدید انتخابات است و امیدواریم مجلس آن را اصلاح و تصویب کنند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی اظهار داشت: قانون فعلی انتخابات مشکلات متعددی دارد، امیدواریم مجلس و دست‌اندرکاران آن را اصلاح و تصویب کنند همه در این فرایند با سختی‌هایی مواجه هستیم که در ایام انتخابات امکان دقت لازم و ایفای وظایف کاهش پیدا می‌کند و در شرایط و وضعیت غیر قابل کنترل قرار می‌گیریم، شورای نگهبان پیگیر اصلاح و تصویب قانون جدید انتخابات است. همه شبکه نظارت باید با آمادگی لازم، هوشمندی و وظیفه شناسی با توجه به رسالت سنگین خود انتخابات سال آینده را اجرا کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین با اشاره به اینکه شکل دیگر مقابله با انقلاب اسلامی، ایجاد اسلام درباری و تشریفاتی مثل عربستان سعودی است، گفت: استکبار در ابتدا کاری کرد که مردم و مسلمانان از حس اسلام تهی شوند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه ملتی همانند ملت بزرگ ایران اسلامی در تاریخ کم نظیر است، عنوان کرد: کمترین توطئه‌ها علیه ایران اسلامی اگر برای دیگر کشور‌ها به وجود می‌آمد، دولت‌های بزرگ را از پای در می‌آورد و ابر قدرت‌ها را ساقط می‌کرد.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد ارزشی مثل حجاب را با قصه‌ای که هنوز ابعاد آن روشن نیست، زیر سؤال ببرد و در نهایت آن را به ابزار سیاسی تبدیل کند تا با تهدید کیان یک ملت، امنیت آن را از بین ببرد.

https://shoma-weekly.ir/cdwAbi