شهرستانها

امیدوارم شاهد تحولات چشمگیری در پویایی و جوانگرایی حزب باشیم

انتخابات با حضور ناظرین و نظارت نماینده وزارت کشور تا پاسی از شب صورت گرفت و با حفظ و صیانت از آرای مأخوذه در نهایت اعضای جدید و پنج تن از اعضای علی البدل مشخص شدند. و من امیدوارم این دوره شاهد تحولات چشمگیری در تمامی عرصه باشیم و پویایی و جوانگرایی حزب گام های بلندی باشد برای تمامی برنامه و اهداف در پیش روی.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: یازدهمین مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی در حالی برگزار شد که یارصادق امام و رهبری در بینمان نبود اما در عین حال به بهترین شکل و با شکوه هرچه تمامتر برگزار گردید.

محمد کرمی راد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومین؛ شفیق ، حاج سعید امانی ، حاج حیدری و استاد مرحوم عسگراولادی گفت: مرحوم حاج حبیب اله عسگراولادی با همان روحیه پدرانه ای که داشتند تمامی مساعی خود را در جهت اتحاد بین اصولگرایان به کار می بردند و حتی مورد پذیرش برخی از گروه های اصلاح طلب منصف نیز بودند.

وی افزود: واقعا جای عسکراولادی بزرگ در حزبی که خود یکی از بنیانگذارانش بود، خیلی سبز بود، تا جایی که این احساس وجود داشت که ممکن است شائبه ای در بین افراد پیدا شود مبنی بر اینکه شاید نتوان مجمعی با استحکام گذشته برگزار کرد. معهذا عدم حضور فیزیکی ایشان نه تنها کوچکترین تأثیری در روند برگزاری مجمع نداشت بلکه با پایه گذاری های زیربنایی که ایشان کرده بود و پایه ریزی حزبی منسجم و تشکیلاتی که اصولا نباید به شخص متکی باشد، و همچنین با دعای شهدای حزب به حمدالله کمترین خلل و تأثیر منفی در برگزاری اجلاس دیده نشد و امیدوارم منبعد اجلاس های بعدی هم اینگونه باشد.

عضو شورای مرکزی بازتاب رسانه ای مجمع یازدهم را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: حضور شخصیت ها در این مجمع بازتاب های گسترده ای در روزنامه های کثیرالانتشار و نیز سایت ها و رسانه های مختلف داشت. بویژه حضور آقای دکتر عارف و سخنانی که ایشان در پاسخ به برخی سئوالاتی که از ایشان کرده بودند، جای تأمل داشت.

کرمی راد گفت: از طرفی نظم تشکیلاتی حاکم در این مجمع زبانزد عام و خاص بود و در بین کلیه اعضای شرکت کننده حزب که نمایندگانی از سراسر کشور در این مجمع حضور داشتند، به همراه با شکوه هرچه تمام تر و با اجرای سین برنامه های متنوع آن از کلیپ ها و همخوانی گروه محصلین مدرسه شهدای مؤتلفه یکی دیگر از موضوعاتی بود که نشان از مدیریت صحیح و اجرای خوب آن داشت.

وی اضافه کرد: برنامه ی اول مجمع که به صورت ویژه و در رأس ساعت مقرر، با رعایت کامل مسایل حفاظتی و امنیتی و نیز برخورداری از احترام و دقت هرچه تمامتر صورت گرفت. ارائه گزارش عمکرد بسیار خوب دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در جمع مدعوین و خبرنگاران متعدد و مختلف رسانه ای نشان از غنای محتوایی حزب موتلفه اسلامی دارد. و سخنرانی بسیار پر مغز و شیوای حضرت آیت اله علم الهدا امام جمعه محترم مشهد مقدس در وحله ی اول و با حضور مدعوین، در این دوره قداست خاصی به مجمع عمومی حزب داد.

دبیر استان کرمانشاه شور و هیجان کلیه اعضاء را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضور پر رنگ استانها و شهرستانها در این مجمع با رویکرد و اراده ی قوی مبنی بر حمایت از کاندیداهای مورد نظر، با عنایت به نزدیک کردن دیدگاه شورای مرکزی و استانها و نیز ایجاد تعامل سازنده و مبتنی بر تحول و با حفظ احترام پیشکسوتان و بزرگان حزب، رویکرد جوان گرایی را تقویت بخشیدند .

وی با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات اعضاء شورای مرکزی و شفافیت آن خاطرنشان کرد: در مرحله سوم یعنی انتخاب اعضای شورای مرکزی که خوشبختانه با سلامت و برنامه ریزی دقیق ستاد مجمع یازدهم برگزار گردید، مدیریت نسبتا عالی این بخش نیز قابل ستایش هست ضمن اینکه سیستم برنامه ریزی دقیق یعنی تعیین وقت معرفی کاندیداها در این ارتباط و معرفی و صحبت کوتاه یک دقیقه ای 85 کاندیدا از جمله موضوعات مهم و قابل توجه همگان قرار گرفت و افراد حاضر با دقت هم رزومه کاندیداها را مطالعه می کردند و هم با دیدگاه آنان ظرف مدت یک دقیقه بلکه گاهی مقداری بیشتر گوش می دادند.

کرمی راد در خاتمه افزود: به هر حال این انتخابات نیز با حضور ناظرین و نظارت نماینده وزارت کشور تا پاسی از شب صورت گرفت و با حفظ و صیانت از آرای مأخوذه در نهایت اعضای جدید و پنج تن از اعضای علی البدل مشخص شدند. و من امیدوارم این دوره شاهد تحولات چشمگیری در تمامی عرصه باشیم و پویایی و جوانگرایی حزب گام های بلندی باشد برای تمامی برنامه و اهداف در پیش روی.

https://shoma-weekly.ir/QtJhjm