ورزش

امیدوارم بازی‌های سیاسی و انتخاباتی پشت پرده تغییرات کشتی نباشد

محمدی: تحت هیچ شرایطی به عنوان مربی کنار تیم ملی کشتی نخواهم بود

به دنبال تغییر و تحولات صورت گرفته در کشتی و حضور رسول خادم به عنوان مدیر تیم‌های ملی و امور فنی که همزمان سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده گرفت. غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشور قطع همکاری خود را با این تیم اعلام کرد. رسول خادم اعلام کرده بود که محمدی می‌تواند به عنوان مربی با تیم ملی همکاری کند.
غلامرضا محمدی با اشاره به دلایل کناره‌گیری‌اش از تیم ملی، با بیان اینکه متأسفانه اتفاقاتی در فدراسیون کشتی افتاده و تغییر و تحولاتی صورت گرفته که به هیچ وجه به صلاح کشتی مملکت نیست، به ایسنا گفت: اطلاعی نداشتم که آقای خادم مرا در لیست مربیان قرار داده و از همین جا بصورت رسمی قطع همکاری خود را با کشتی اعلام و قضاوت را به خود مردم واگذار می‌کنم.
محمدی با اشاره به رسول خادم ادامه داد: دور بودن 10 ساله خادم از کشتی و عدم آشنایی ایشان با کشتی‌گیران و کشتی جهان، ضربات جبران ناپذیری به پیکره این ورزش در کشور وارد می‌کند؛ هر چند آرزو می‌کنم کشتی ایران در المپیک لندن موفق باشد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه امیدوارم بازیهای سیاسی و انتخاباتی پشت پرده نباشد، عنوان کرد:تحت هیچ شرایطی به عنوان مربی کنار تیم ملی کشتی نخواهم بود، بهترین قضاوت کنندگان مردم هستند،زیرا کشتی را می‌شناسند.
غلامرضا محمدی اتفاقات روی داده در کشتی کشور را بی سابقه عنوان کرد و یادآور شد: کسی که خود را مدیون این کشتی می‌داند ای کاش سالهای قبل می‌آمد و دینش را ادا می‌کرد نه الان پس از سه سال زحمت ما؛ تیمی آماده کرده‌ایم که هر مربی آرزوی آن را دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد، گفت: شاید من از حق خودم بگذرم ولی مردم این اتفاقات را در ذهن و خاطرشان ثبت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه پس از پکن کسی شهامت تحویل آن تیم را نداشت، ولی تحویلش گرفتیم و کارنامه تیم مشخص است ولی الان که به المپیک نزدیک شده‌ایم برخی برای امیال و اهداف شخصی وارد صحنه شده‌اند، افزود: تحت هیچ شرایطی به عنوان مربی نمی‌آیم، جایگاه سرمربی بالاتر از این حرفها بوده و باید این قداست را حفظ کنیم.

https://shoma-weekly.ir/EJWr6D