شهرستانها

امواج سهمگین سونامی مردمی مستکبران را در هم می‌کوبد

امروز فرهنگ امام و فرهنگ مقام معظم رهبری در درون مردم منطقه همان اثری را می‌گذارد و‌ همان بیداری را ایجاد می‌کند که در ایران به وجود آورد

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امواج سهمگین سونامی مردمی مستکبران را در هم می‌کوبد، گفت: امروز فرهنگ امام و فرهنگ مقام معظم رهبری در درون آن‌ها‌ همان اثری را می‌گذارد و‌ همان بیداری را ایجاد می‌کند که در ایران به وجود آورد.
دکتراسدالله بادامچیان در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین برگزار شد، به تشریح فرهنگ انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: با انقلاب ایران یک نظام جدید اسلامی پدید آمده است که این نظام فقط برای مسلمانان نیست.
وی با اشاره به شکل‌گیری شعار ۹۹ درصد در مقابل یک درصد در دنیای غرب،  اظهار داشت: امروز مردم کشورهای غربی، دموکراسی در این کشور‌ها را دروغ می‌دانند و می‌گویند چرا یک درصد بر ما که ۹۹ درصدیم حاکمیت می‌کند.
وی بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: چرا باید کشوری که مسلمان است زیر سلطه استکبار باشد، امروز در درون عربستان نسل جوان بیدار شده و می‌گوید به چه دلیل یک درصد درباریان هر فساد، زورگویی و جنایتی که می‌خواهند انجام می‌دهند و اصلا چرا خانه خدا و مسجد‌النبی زیر سلطه نوکران آمریکا است.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، پیروزی انقلاب ایران را حاصل فریاد الله‌اکبر، اتکا به ایمان توده‌ها و با حضور دسته جمعی مردم دانست و یادآور شد: در کشورهایی که بیداری اسلامی نیز رخ داده اقشار مختلف مردم می‌آیند در صحنه،  و ان‌شاءالله امواج سهمگین سونامی مردمی مستکبران را در هم می‌کوبد. وی نعمت ولایت را نعمت بزرگ الهی دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌هایی که به زبان عربی نیز بیان کردند به روشنی به تمام مسائل کشورهای مسلمان از جمله مصر اشاره داشتند.
بادامچیان تاکید کرد: امروز فرهنگ امام و فرهنگ مقام معظم رهبری در درون آن‌ها‌ همان اثری را می‌گذارد و‌ همان بیداری را ایجاد می‌کند که در ایران به وجود آورد.
بادامچیان در ادامه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی از نظر بنیان اقتصادی محکمترین وضع را دارد، تاکید کرد: از دوران قاجاریه تاکنون هیچ وقت ایران به این توانمندی اقتصادی نبوده است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: در حالی که در حال حاضر آمریکا بدهکار‌ترین کشور دنیاست و انگلستان، فرانسه، اسپانیا در حال دست و پا زدن در بحران اقتصادی هستند ایران اسلامی هیچگونه بدهی معوقه و کمبودی ندارد. وی ترور دانشمندان ایران را کاری احمقانه از سوی استکبار دانست و افزود: امروز کشور ما سرشار از نیروهای ماهر علمی و دانشمندان و مخترعانی است که استکبار از آن‌ها احساس خطر می‌کند و اقدام به شهادت آن‌ها می‌کند.
بادامچیان افزود: با شهادت این عزیزان نه تنها ما دچار کمبود نخواهیم شد بلکه همانطور که شهید مطهری فرمود شهادت تزریق خون تازه در جامعه است.
وی با بیان اینکه ما به اندازه کافی دانشمند هسته‌ای داریم، ابراز داشت: هر یک از این افراد برای ما عزیز هستند و دولت باید از آن‌ها مراقبت کند و انصافا این کار هم انجام می‌گیرد اما به هر حال دشمن هم سرویس‌های اطلاعاتی خود را دارد و این طور نیست که فکر کنیم نمی‌تواند به ما ضربه‌ای بزند.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دانش هسته‌ای قدرت و توان را افزایش می‌دهد، گفت: فرهنگ شهادت، دانش هسته‌ای ما را دانش ارزشی می‌کند، احمق‌ها فکر می‌کنند ملت ما از شهادت آسیب می‌بیند.
وی در ادامه به تشریح وضعیت کشور پرداخت و اظهار داشت: هر چند برخی مشکلات اقتصادی و مشکلات ساختاری، اداری، قضایی و... داریم اما با سایر کشورهای دنیا تفاوت‌های زیادی داریم و البته هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.
وی افزود: در کنار همه پیشرفت‌ها و عظمت‌هایی که در طول ۳۳ سال گذشته به دست آوردیم هنوز ثروت‌های کشور رشد نکرده و مسئله طرح جامع توزیع صحیح جمعیت انجام نشده و تورم و بیکاری پنهانی داریم، اما به خاطر تمام نعمت‌های الهی که از آن برخوردار شده‌ایم باید شکرگزار باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم در اداره کشور سهیم هستند، خاطر نشان کرد: مردم توسط نمایندگانی که انتخاب می‌کنند، کشور را اداره می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید با بصیرت،  بیداری و هوشیاری انتخاب اصلح را داشته باشند، اظهار داشت: اگر این انقلاب با این عظمت به عنوان امانت الهی نزد ما است باید آن را به آدم‌هایی که شایسته هستند بسپاریم.  وی تنها انسان خوب بودن را ملاک انتخاب ندانست و اظهار داشت: آدمی اهلیت انتخاب را دارد که مدیر، مدبر، سیاسی فرهنگی و اجتماعی است و عمق انقلاب را می‌فهمد و می‌تواند مرتبط با انقلاب کار کند.  بادامچیان با بیان اینکه انتخابات مجلس از اهمیت خاصی برخوردار است، یادآور شد: مجلس در راس امور است، به همین دلیل ما باید با ‌نهایت دقت و بصیرت انتخاب خود را انجام دهیم.  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایندگانی متناسب با این دوره از انقلاب و پرهیز از هرگونه تخریب در تبلیغات انتخاباتی را ضروری دانست.
وی با اشاره به احتمال ارائه دو یا سه فهرست از سوی اصولگرایان گفت: طبیعی است کسی مثل بنده طرفدار جبهه متحد اصولگرایی هستم که آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مهدوی کنی در آن حضور دارند و شاید کسی معتقد باشد یک بزرگ روحانی دیگر جای دیگری است می‌خواهد آنجا رای بدهد. بادامچیان بر پرهیز از دعواهای سیاسی تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم به وحدت فهرست هم توصیه کنیم این غیر از تخریب است.
وی بر حفظ وحدت و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم مجلسی صالح، سالم، مسلط، مدیر و مدبر داشته باشیم تا همه این مشکلات حل شود و اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بالا‌تر رود.

https://shoma-weekly.ir/U0J9Xd