شهرستانها

امنیت دستاورد عظیم الهی

دولت تدبیر و امید به یمن وجود این امنیت به پیروزی دست یافته مبادا یادگاران ۸ سال دفاع مقدس به ورطه فراموشی سپرده شوند و در سپردن مسئولیتها، از نیروهایی استفاده شود که با نیت بقاء برمیت هنوز دل درگرو فتنه گران سال ۸۸ دارند، و به قول حضرت امام (ره) نکند انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد. امید است اینگونه نشود.
صفت اله صالحی- همزمان با حمله متجاوزین بعثی به میهن اسلامی که این تجاوز به دستور استکبار جهانی و با همکاری عواملشان در تمام دنیا اعمال گردید ، باید یادآور شویم داخل کشور نیز از نظر امنیت و آرامش در شرایط مناسبی نبود.

در مناطق کردنشین احزاب دموکرات، کوموله، رزگاری و نیروهای وابسته به شیخ عثمان نقشبندی و عزالدین حسینی از یکسو و در استانهای شمالی و مرکزی، احزاب مارکسیست لنینیستی توده، پیکار، فدائیان اقلیت و اکثریت ومنافقین وحتی مائوئیستها فعالیت میکردند. از سویی دیگر واز همه مهمتر درگیریهای قومی و قبیله ای شیعه، سنی، کرد، آذری، ترک،ترکمن، عرب، لر و امثالهم  و در شهرهای مذهبی و سنتی اقدام به تراشیدن مرجع تقلید جعلی ومکتبهای انحرافی وابسته و مقابله با رهبری نظام در گوشه و کنار کشور می کردند.

همزمان با آغاز جنگ تحمیلی، منافقین کوردل نیز به عنوان پیاده نظام دشمن دست به ترورهای نیروهای متفکر، ولایتمدار و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی می زدند و در این اقدام سبوعانه خود به موفقیتهائی نیز دست یافتند که از جمله آنها ترور شهدای محراب  شهدای حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به شهادت رساندن حتی مردم عادی در هر کوی و برزن در جای جای میهن اسلامی از جمله حملات ایذائی این گروهک وابسته به بیگانه بود و همچنین از طراحی کودتای نظامی با همکاری همه این عوامل می توان نام برد.

 لیکن ملت شریف ایران تحت زعامت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در کنار موفقیتهای نظامی، با دلاورمردیهای سپاه  پاسداران،کمیته، بسیج، عشایر، مردم و وزارت اطلاعات، این سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی پس از دیگری توطئه های دشمن خنثی گردید و همه اینها به دلیل همزمانی این حرکات با حملات دشمن به خاک میهن اسلامی موجب همدلی نیروهای نظامی و انتظامی واز همه مهمتر همکاری و مساعدت مردم در شناسایی نوکران جیره خوار دشمن در داخل گردیده بود که همراه با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی جمهوری اسلامی توطئه های جسته گریخته داخلی نیز به پایان رسید و این ایجاد امنیت به برکت ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید و جانباز وآزاده بدست آمده بود.

این وجود امنیت پس از ارتحال حضرت امام (ره) با رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نه تنها استمرار یافت بلکه ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام مورد توجه جهانیان قرارگرفت که در هر نقطه دنیا که حرکت مثبتی علیه رژیمهای خائن و وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم صورت می گیرد نشات گرفته از موفقیتهای جمهوری اسلامی است.

 اینک که دولت تدبیر و امید به یمن وجود این امنیت به پیروزی دست یافته مبادا یادگاران  ۸ سال دفاع مقدس به ورطه فراموشی سپرده شوند و در سپردن مسئولیتها، از نیروهایی استفاده شود که با نیت بقاء برمیت هنوز دل درگرو فتنه گران سال ۸۸ دارند، و به قول حضرت امام (ره) نکند انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد. امید است اینگونه نشود.   انشاالله

*قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین

 

https://shoma-weekly.ir/khXmFn