شهرستانها

امروز مشکلات استان با سخنرانی و حرف حل نمی‌شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار اکثراً خوب حرف می‌زند و امروز مشکلات استان ما با گفته و حرف حل نمی‌شود چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست و گفتار درمانی مشکلات استان را برطرف نمی‌کند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار اکثراً خوب حرف میزند و امروز مشکلات استان ما با گفته و حرف حل نمیشود چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست و گفتار درمانی مشکلات استان را برطرف نمیکند.

به گزارش کبنا، سید علیمحمد دانشی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی از مدیران و استاندار این استان انتقاد کرده است.

دانشی در این گفتوگو به وضعیت بازار استان و مشکلاتی که این روزها وجود دارد اشاره کرد و گفت: آن چه که از وضعیت نامطلوب کنونی حکایت دارد عدم نظارت درست و مستمر بر بازار استان است.

وی گفت: در فروشگاههای مختلف در شهر یاسوج مرکز استان اجناس با تفاوت قیمت فاحش به مردم فروخته میشود که دلیل آن را باید در نظارتهای ضعیف دستگاههای نظارتی و مسوول جستوجو کرد.

دانشی به بررسیهایی که در شهرها و استانهای دیگر شده اشاره کرد و با بیان اینکه البته در همه جای کشور مشکل وجود دارد اما به شدت و حدت اینجا نیست خاطرنشان کرد: برای مثال گرانفروشی که در اثنی زلزله اخیر شهر یاسوج در این شهر ایجاد شد را بررسی کنید تا به نظارت ضعیف بر بازار استان پی ببرید لذا میانگین گرانی در استان ما به نظر بنده و بسیاری از مردم از سایر نقاط کشور بیشتر است.

وی گفت: منتظریم ببینیم که مدیران استان برای محرومیتزدایی و ارتقای جایگاه استان در بحث توسعه چه برنامهای داشتهاند و اگر برنامه داشتهاند چه میزان در اجرای این برنامه پیشرفت حاصل شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که احساس میشود در عمل انگار وزنهای به پاس مدیریت استان بسته شده است خاطرنشان کرد: به غیر از حرف خلاقیت و نوآوری در استان دیده نمیشود زحمات البته قابل تقدیر است ولی انتظار میرود که این وزنه را از پای خود باز کنند و چالاک و چابک مشکلات استان را حل کنند.

دانشی با بیان این که آقای استاندار اکثراً خوب حرف میزند یادآور شد که امروز مشکلات استان ما با گفته و حرف حل نمیشود چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست و گفتار درمانی مشکلات استان را برطرف نمیکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی به ملاقات عمومی که احزاب و گروههای سیاسی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتهاند اشاره کرد و گفت: در آن جا به استاندار گفتم که حزب بنا به رسالتی که دارد خود را قائل به کمک میداند و در عین کمک به دولت برای پیشبرد اهداف نظام، نقد عالمانه و توصیههای مشفقانه را فراموش نمیکند و به استاندار اعلام کردیم در هر زمینهای که نیاز به کمک باشد آمادگی داریم و تاکنون نیز چندین نشست با مسئولان سیاسی استان در این دولت داشتهایم و نظرات حزب را منتقل کردهایم.

دانشی با اشاره به این که بدون هیاهو و در مسیر عقلانی و عقلایی حرفهای خود را به مسئولان استان میزنیم گفت: نقدها شفاف بوده و البته خارج از دایره انصاف نیست.

https://shoma-weekly.ir/rBpJiV