شهرستانها

امام جمعه ورامین: امنیت ایران اسلامی مرهون اهل بیت است

همزمان با عید سعید غدیر خم، اعضای حزب موتلفه اسلامی شهرستان ورامین، با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کردند.
آیتالله سیدمرتضی محمودی با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) در ارتباط با اهمیت و جایگاه عید سعید غدیر خم اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمودند: «ما عیدی داریم که از بقیه اعیاد بزرگتر است.» اصحاب پرسیدند کدام عید است؟ حضرت فرمودند «آن عید ولایت است و روز مبعوث شدن امام علی (ع) به مقام امامت است»

نماینده ولیفقیه در شهرستان ورامین با اشاره به توطئه دشمنان اسلام در راستای تضعیف جایگاه ولایت تصریح کرد: عید سعید غدیر خم روز بزرگی است، روز عید امامت و ولایت است، ولی متاسفانه ایادی دشمنان اسلام این قدم کج را برداشتند و مسیر ولایت را منحرف کردند و این مصیبت را بر سر نه تنها مسلمانان بلکه بر سر جهان بشریت وارد کردند.

محمودی گلپایگانی تاکید کرد: اگر گذاشته بودند ولایت مسیر خودش را طی کرده بود امروز اسلام تمام جهان را فراگرفته بود. اما در حال حاضر بر اسلام و مسلمین ستم روا داشتند.

نماینده ولیفقیه در شهرستان ورامین با اشاره به امنیت بالای ایران اسلامی تصریح کرد: در حالی که اطراف کشور ما آتش است و هر روز ناامنی وجود دارد اما کشور ما به برکت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از امنیت زیادی برخوردار است و ما بر سر سفره اهل بیت نشستهایم.

https://shoma-weekly.ir/drcIDM