شهرستانها

الویت در جوانگرایی کادرسازی است نه کنار زدن تجربه‌ها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوانگرایی باید سیاست نظام قرار گیرد. جوانگرایی به معنای کنار زدن تجربه‌ها نیست. بلکه باید کادرسازی کنند. اصولگرایان در خصوص جوان گرایی و کادرسازی ضعیف عمل کرده‌اند.

علی محمد دانشی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با کبنانیوز، مجلس شورای اسلامی را مجلس موفق نمی‌داند و می‌گوید: مجلس شورای اسلامی در بسیاری از مسائل که باید فعال باشند، به دنبال کارهای سطح پایین‌تری هستند. بخشی زیادی از وقتش را برای مسائل حاشیه‌ای گذاشته است.

این فعال سیاسی اصولگرا به موضوع جوانگرایی هم گریزی زد و گفت: جوانگرایی باید سیاست نظام قرار گیرد. جوانگرایی به معنای کنار زدن تجربه‌ها نیست. بلکه باید کادرسازی کنند. اصولگرایان در خصوص جوان گرایی و کادرسازی ضعیف عمل کرده‌اند.

دانشی در پاسخ به سئوالی در خصوص پیشی بینی‌تان از انتخابات آینده مجلس چیست؟ گفت: تغییر چندانی در ترکیب اصولگرایی و اصلاح طلبی به وجود نمی‌آید. اگر اصولگرایان با اجماع ورود پیدا کنند با موفقیت‌های خوبی روبرو می‌شوند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری هم گریزی زد و گفت: سرنوشتی که ما الان در کشور گریبان آن هستیم، به مدیران این کشور بر می‌گردد و اصلاح طلبان هم در این سرنوشت نقش دارند. الان مردم و خیلی از جریان‌های سیاسی و گروه‌های سیاسی به ناکارآمدی این دولت پی برده‌اند.

https://shoma-weekly.ir/Y221ix