شهرستانها

اقدام هوشمندانه شورای نگهبان در تضمین سلامت انتخابات مؤثر خواهد بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اقدام هوشمندانه شورای نگهبان، در احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تضمین سلامت انتخابات و همچنین تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تأثیرات شگرفی داشته است.
عبدالله فاتحی در نشست هفتگی با شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با شرایط و حساسیتهای مرتبط با تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به حجم گسترده تخریبهای انجام شده و همچنین فضاسازی رسانهای نسبت به شورای نگهبان دشمنان انتظار داشتند که فرایند تأیید صلاحیتها توسط شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت بعضی از چهرهها که در انقلاب دارای سابقه بودهاند به عنوان نقطهای بحرانساز بر کلیت فرایند انتخابات ریاست جمهوری تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: به حمدالله شاهد بودیم که اقدام خردمندانه کاندیداهایی که صلاحیت آنان احراز نشده بود و تمکین آنان به نظر شورای نگهبان، باعث نقش بر آب شدن امید واهی دشمنان شد.

فاتحی گفت: تاریخ گواهی خواهد داد که اقدام هوشمندانه شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تضمین سلامت انتخابات و همچنین تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب تأثیرات شگرفی داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: در واقع تشکیل مجموعهای همانند شورای نگهبان از جمله آرمانهای بر زمین مانده علمای بزرگی مانند شهید مظلوم شیخ فضل الله نوری و شهید مدرس است که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به نتیجه نشست است و امروز شاهدیم که فقهایی عادل منصوب مقام ولایت با نظارت خود نظام و انقلاب را از هرگونه انحراف مصون
نگاه می
دارند.

فاتحی در ادامه بیانات خود در رابطه با حوادث عراق و سوریه ضمن تأسف از حجم گسترده فعالیتهای تروریستی عوامل بیگانه و کشتار مردم بیگناوه سوریه و عراق تصریح کرد: آمریکای جهانخوار و همدستانش با گسترش فعالیتهای تروریستی خود قصد دارند مقاومت مردم این دو کشور را در هم بشکنند و آنان را وادار به تسلیم کنند.

وی اضافه کرد: حجم گسترده فشار بر مردم سوریه آنهم در آستانه کنفرانس بین المللی ژنو 2 به قصد فشار بیشتر بر دولت و ملت سوریه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: از سوی دیگر مداخلات رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر نیز با همین رویکرد انجام شده است، لیکن توفیقات به دست آمده از سوی دولت سوریه در سرکوب تروریستها همچنین تصرف شهر استراتژیک القصیر نشان دهنده رو به زوال بودن توان عملیاتی عوامل بیگانه در سوریه است.

فاتحی گفت: ضمن اینکه حمایت تسلیحاتی روسیه و عمل آن کشور به تعهدات خود در قراردادهای نظامی بین دو کشور باعث افزایش قدرت پدافندی سوریه با موشکهای S - 300 در بردارنده پیام واضحی به مداخله جویان غربی به ویژه صهیونیستهاست.

وی گفت: قدرت نمایی اخیر رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه جهانی المنار و پاسخ دندان شکن وی مبنی بر توان ارتش سوریه به پاسخ دهی به هر گونه تجاوز خارجی نیز به عنوان نماد قدرت دولت سوریه قابل ذکر است و امیدواریم که صهیونیسم و حامیان غربی آنان با رعایت عقلانیت متوجه باشند که آتشافروزی در منطقه قطعاً به سود آنان نخواهد بود و به طور قطع برای آنان خسارت جبران ناپذیری خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/HnRki9