شهرستانها

اقدام شهدای موتلفه برآمده از اعتقاد ایمانی آنان بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم یادمان شهدای حزب موتلفه که در مسجد عابدینیه شهر سمنان برگزار شد اظهار داشت: کارها و افعال ما تابع عقاید و نگرش ما هستند، آنان که عقیده‌ای ایمانی دارند در راه خدا حرکت می‌کنند و آرمانهای الهی را دنبال می‌کنند‌، مانند همین شهدای موتلفه و آنان که عقیده‌ای شیطانی دارند، در راه شیطان و اهداف شیطانی سیر می‌کنند .
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم یادمان شهدای حزب موتلفه که در مسجد عابدینیه شهر سمنان برگزار شد اظهار داشت: کارها و افعال ما تابع عقاید و نگرش ما هستند، آنان که عقیدهای ایمانی دارند در راه خدا حرکت میکنند و آرمانهای الهی را دنبال میکنند، مانند همین شهدای موتلفه و آنان که عقیدهای شیطانی دارند، در راه شیطان و اهداف شیطانی سیر میکنند .

وی همچنین در بخشی از سخنان خود ضمن تشریح مصادیق عقاید ایمانی و شیطانی از جمله رعایت حجاب و عفاف، حفظ بیت المال، ارتشاء و اختلاس رعایت حجاب و عفاف و حفظ بیت المال را از جمله عقاید ایمانی دانست که نتیجه فرهنگ عاشورایی و ثمره خون هزاران شهید این انقلاب است و خاطرنشان کرد اگر مسئولین آرمانهای شهدا را که جامعه عاری از ظلم، بیت المال خوری، فامیل بازی و اجرای قوانین اسلام بوده است را پایمال کنند باید در قیامت پاسخگوی شهدا باشند .

وی با بیان روایتی از پیامبر گرامیاسلام (ص) مجازات مسئولین بی مسئولیت را در قیامت بسیار سخت و دردناک و از نوع یَدُهُ مَغْلُولَهٌ إِلَى عُنُقِهِ دانست و اظهار امیدواری کرد که تمامیمسئولین و مجریان قانون به وظایف خود آگاه و در اجرای صحیح اهداف و آرمانهای انقلاب از سستی و کژروی پرهیز نمایند .

وی با اشاره به اینکه امام انقلاب را به صورت دینامیکی و خودجوش صادر
کردند و اکنون نام و آوازه امام در سراسر دنیا طنین افکن شده گفت : نتیجه اعتقاد ایمانی نصرت و یاری خداوند قادر می
باشد که ما در این چندین سال به عینه شاهد این یاری خداوند بوده ایم . زمانی که ما در زندانهای شاه شکنجه میشدیم و اذیت و آزار میدیدیم و طاغوت میخواست نام امام را از آقایی بیاندازند تصور نمیکردیم روزی در دنیا آقایی امام را ببینیم .

شجونی در ادامه با بیان خاطراتی از دوران ستم شاهی و مبارزات شهدای 26 خرداد اضافه کرد :ما همزمان با محاکمه این شهدا در سالن کناری آن مکان محاکمه میشدیم و روی آنها شناخت داشتیم و در زندان نیز این شناخت بیشتر شد و من به رشادت و شهامت آنها گواهی میدهم و تاکید میکنم این شهدا بدنبال اجرای فرهنگ اسلام بودند فرهنگی که برگرفته از عاشورا و محرم است و قرنهاست اسلام این فرهنگ را بر ما عرضه داشته لاکن متاسفانه امروز عدهای درصدد تخریب این فرهنگ هستند با بی بند و باری، بی عفتی، تضییع حقوق بیت المال، پارتی بازی، رشوه و اختلاس و ... . پدران و مادران ما آدمهای معتقدی بودند، انسانهای با ایمان و مومنی بودند درست است که کامپیوتر بلد نبودند اما کسب روزی حلال، تلاش و کوشش پاک، تربیت فرزند، خانه داری، شوهرداری، حجاب و عفاف بلد بودند که مورد تاکید اسلام است .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامیدر پایان با بیان اینکه باید زیاد به یاد امام و شهدا باشیم و خود را بدهکار به شهدا بدانیم و به یاد روز حساب باشیم، عنوان داشت : در روز قیامت شهدا و امام ما را نگه خواهند داشت و خواهند پرسید بعد از ما شما چه کردید؟

https://shoma-weekly.ir/tPC8uu