شهرستانها

اقدام ابلهانه آل خلیفه آنان و اهدافشان را در خلیج فارس غرق خواهد کرد

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر این حرکت سخیف و ابلهانه آل خلیفه را محکوم نموده و از همه احزاب و گروه‌های غیرتمند مستقر در استان انتظار دارد واکنش مناسبی در این رابطه و در مقابل این توطئه و دسیسه صهیونیستی از خود نشان دهند.
عبدالله فاتحی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در محکومیت عمل ابلهانه آل خلیفه گفت: جدیدترین جنایت آل خلیفه سلب تابعیت یک عالم فرزانه است که متولد بحرین بوده و بیش از هفتاد سال در این سرزمین زندگی کرده است.

وی افزود: موضوعی که خلاف صریح همه قوانین و مقررات جهانی و بشری است و غیر مسلمانان هم از این امر اعلام انزجار نمودهاند این است که حکام جاهل و نادان بحرین به خیال خام خود میخواهند با این کار نهضت و قیام عدالتخواهانه مردم این جزیره را سرکوب و خاموش نمایند، غافل از اینکه این اقدام جسارتآمیز نسبت به ساحت روحانیت محبوب مردم بحرین خون آنان را به جوش آورده است.

فاتحی یادآورشد: تهدید وکشتار مهمترین حربه استکبار است که البته برای جهان حنای بیرنگی است که در همین راستا تربیت و تجهیز گروههای تروریستی در سوریه و عراق و ایجاد اختلاف میان مسلمانان از شگردهای قدیمی انگلیس و آمریکاست که مقاومت و ایستادگی جوانان مسلمان ناکارآمادی آن را به خوبی نشان داده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگرجوانان بحرین دست به سلاح ببرند و روحانیت باسابقه و محبوب این کشور از آنها حمایت نمایند نهتنها حاکمان نادان بحرین و عربستان، بلکه ناوگان پنجم آمریکا و مزدوران انگلیسی نیز قادر نخواهند بود با آنها مقابله نمایند؛ زیرا اطراف بحرین را بیشههایی پر از شیران شرزه همچون بوشهریها دربرگرفته است که بساط استکبار را با شجاعت و شهامت علوی خود جمع کرده و در خلیج نیلگون فارس خواهند ریخت.

وی در خاتمه تأکید کرد: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر این حرکت سخیف و ابلهانه آل خلیفه را محکوم نموده و از همه احزاب و گروههای غیرتمند مستقر در استان انتظار دارد واکنش مناسبی در این رابطه و در مقابل این توطئه و دسیسه صهیونیستی از خود نشان دهند.

https://shoma-weekly.ir/aViCfl