شهرستانها

اقتدار کنونی ایران اسلامی در راستای راه امام خمینی(ره) است

محمد کرمی‌راد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اندیشه امام راحل براساس تفکر اسلامی بود، گفت: امام راحل در جهان ملقب به منادی وحدت بین مسلمانان بودند.
محمد کرمیراد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اندیشه امام راحل براساس تفکر اسلامی بود، گفت: امام راحل در جهان ملقب به منادی وحدت بین مسلمانان بودند.

وی اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم و رقابتهای تسلیحاتی میان شرق و غرب، خداوند امام خمینی (ره) را بهعنوان ودیعه ذخیره شده خود برای ملت ایران اسلامی فرستاد. و در دورانی که دنیای اسلام در وضعیت کاملا متزلزل به سر میبرد، امام خمینی (ره) با برپا کردن انقلاب اسلامی که به هیچ جناح خاصی گرایش نداشت، دین مبین اسلام را برای کشور ایران برگزید.

به گفته دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه، مردم شهرهای مختلف در دوران انقلاب اسلامی با فدا کردن جان خود در راه امام (ره) و آرمانهای مقدس دینی ایشان هیچگاه از مبارزات خود علیه ظلم دست برنداشته و با ارادهای پولادین نوای دین اسلام را در جامعه طنینانداز کردند.

کرمیراد ابراز داشت: موضوع مهمی که در حال حاضر ذهن جوانان امروز را بهخود مشغول کرده، رغبت مردم آن دوران در حمایت و پیروی از فرمانهای امام راحل بوده که چگونه با شهید شدن رضایتمندی خود را نسبت به حکومت اسلامی در ایران به جهانیان ثابت میکردند.

وی با اشاره به اینکه تفکر اسلامی امام خمینی (ره) دنیای غرب و شرق را وحشت زده کرده بود، افزود: اندیشه امام راحل براساس تفکر اسلامی بود که ایشان با طی کردن راه درست پیشوایان دین به این مرحله از عرفان دست یافته بودند.

این فعال سیاسی یادآور شد: مسلمانان زیادی در بسیاری از کشورهای اسلامی با پیروی از نهضت امام راحل در راه بیداری اسلامی گام برداشته و این در حالی بود که برخی از آنها جسارت و توان مردم ایران اسلامی را نداشتند و از طرفی هم برخی کشورها از جمله بحرین و سوریه در ابتدای کار دچار سرنگونی شدند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) با مبارزه خود علیه رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی موجب بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی کامل برای بسیاری از کشورها در غرب و شرق است. اما همین بیداری اسلامی جهان اسلام خود سیلی دردناکی بود که به صورت همه مستکبران بیمنطق نواخته شد و لذا چندی پیش شیطنتی دیگر را کلید زدند و تکفیریها و سلفیها که زاییده همین تفکر شیطانی است، تحرکات و تخریبات فیزیکی خود را از کشور سوریه آغاز کردند و نشان دادند که تا اعماق وجودشان کینه اسلام و تشیع را دارند و هر زمان البته اگر بتوانند به مرزهای دیگر کشورهای مسلمان هجمه متجاوزانه خواهند کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه افزود: مردم غیور کرمانشاه همچون دیگر هموطنان عزیز عزمشان بر پاسداری است. یعنی هم مرزهای فرهنگی و هم مرزهای جغرافیایی را پاس خواهند داشت چرا که مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه درس آموختگان مکتب خمینی کبیر و رهرو راه مقام عظمای ولایت و وارثان هزاران شهید والامقام کرمانشاه هستند.

به گفته کرمیراد، ایران بهخوبی با قیام امام خمینی (ره) در جهان درخشید و امام راحل در جهان ملقب به منادی وحدت بین مسلمانان شدند و با ایجاد تشکیلات منظمی در کشور ایران اسلامی از جمله سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه و نهادهای وابسته به رهبری به جهانیان شناخته شدند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به یاد مرحوم آقای عسکراولادی که میگفتند، امام خمینی (ره) هدف از نهضت خود را در درجه اول اسلامی کردن ایران، در وهله دوم اسلامی کردن کشورهای منطقه و در ‌‌نهایت آماده کردن کشورها برای استقرار حکومت عادلانه امام زمان (عج) عنوان کردند.

وی با بیان اینکه خداوند مهر و محبت امام خمینی (ره) را در دل مسلمانان قرار داده بود، گفت: اقتدار و قدرت کنونی ایران اسلامی در امتداد راه متعالی امام راحل است که ایشان با پیروی از مکتب الهی و ائمه اطهار (ع) برای شکوفایی و پیشرفت کشور گام برمیداشتند.

https://shoma-weekly.ir/Z0kBwJ