شهرستانها

اقتدار ایران اسلامی مرهون اربعین حسینی است

سیدموسی بلادیان گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون اربعین حسینی است و اربعین رمز ایستادگی ، مقاومت و استقلال ایران اسلامی می باشد.
سیدموسی بلادیان گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون اربعین حسینی است و اربعین رمز ایستادگی ، مقاومت و استقلال ایران اسلامی می باشد.

وی که در آستانه اربعین و مراسم پیاده روی زائران حسینی با خبرنگار هفته نامه "شما” سخن می گفت اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی حضور عاشقانه و مخلصانه اقشار مختلف مردم به مرزهای غربی وجنوبی کشور (ایلام و خوزستان) آن هم در گروه های مختلف سنی بسیار چشمگیر و غرورآفرین است.

بلادیان افزود: طبق گزارش مسئولان حج و زیارت جمعیت مشتاقان نسبت به سالهای قبل بسیار افزایش یافته است.

دبیر حزب موتلفه استان عزم الهی زائرین را مورد اشاره قرار داد وبیان کرد: عاشقان حسینی هیچ توجهی به طولانی بودن مسیر ، سرما و گرما ندارند. آنان از جای جای ایران می آیند تا به کربلا بروند و با تمام وجود ارادت ، عشق و علاقه خود را به سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) نشان دهند.

بلادیان با تمجید از هموطنان عزیز خوزستانی به لحاظ اهتمام در پذیرایی از زوار شهدای کربلا یادآورشد: زائران اربعین حسینی در مسیر خود با استقبال چشمگیر مردم مواجه می شوند. در پایانه های چزابه و شلمچه کار شروع شده و شبانه روز مردم عزیز ما وهمین طور مسئولین دولتی آماده خدمت رسانی به زائرین عزیز هستند ، به گونه ای که همین مردم ومسئولین و کارکنان دستگاههای دولتی به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنند.

این فعال سیاسی گفت: اکنون در مسیر اهواز، چزابه ، آبادان و شلمچه موکب های فراوانی مستقر شده اند که غالباً شیعیان با اخلاص از هستی خود مایه گذاشته و امکانات پذیرایی و حتی خواب و استراحت را فراهم کرده اند تا درخدمت زائرین امام حسین علیه السلام باشند.

وی همچنین از مسئولین در استان تقدیر و اضافه کرد: مسئولین دولتی از استاندار محترم تا کارکنان و کارمندان شبانه روز در تلاشند که در خدمت رسانی به زائرین حسینی حق مطلب را ادا کنند. لذا حضور چشمگیر مسئولین دولتی در مسیر پایانه ها ، تعویض و آسفالت جاده ها ، تامین روشنائی مسیرها ، ایجاد توقفگاهها و تسهیلات فراوان در امر ورود و خروج عاشقان حسینی خود حماسه ای شکوهمند از تشریک مساعی دولت و مردم است و می توان ادعا کرد که اربعین حسینی استحکام بخش وحدت ، اتحاد و همبستگی احاد و اقشار مردم ولایتمدار ایران می باشد و الگوئی خوب و سازنده برای به نمایش گذاشتن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سیدموسی بلادیان بیان کرد: امام حسین علیه السلام الهام بخش عظمت ، اقتدار و استقلال واقعی ایران اسلامی است. ما در سایه اهداف بلند عاشورا و اربعین در جهان پر آشوب امروز می توانیم با استقلال و عزت زیست کنیم و در برابر توطئه های دشمنان ثابت قدم بمانیم. وی ادامه داد: عاشورا و اربعین حسینی مملکت ما را در برابر جنگ تحمیلی هشت ساله بیمه کرد و امروز هم که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با تهاجم شدید و همه جانبه فرهنگی قصد براندازی حکومت اسلامی ما را دارند بازهم وابستگی ما به سرور آزادگان حضرت اباعبداله الحسین (ع) است که ایران اسلامی را از هرگونه گزندی محافظت می کند. بنابراین اربعین رمز ایستادگی ، مقاومت و استقلال ایران اسلامی است.

https://shoma-weekly.ir/KCo84R