شهرستانها

افکار عمومی در امر قضا نباید دخالت داده شود

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهدی هاشمی باید به دور از هرگونه جوسازی و هیاهوی سیاسی و یا وابستگی خانوادگی محاکمه شود.
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهدی هاشمی باید به دور از هرگونه جوسازی و هیاهوی سیاسی و یا وابستگی خانوادگی محاکمه شود.
 سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه افراد در برابر عدل اسلامی و قانون یکسان هستند اظهار کرد: عدل اسلامی از ارکان و ستون‌های نظام اسلامی بوده که برای به دست آوردن آن زحمت‌های زیادی کشیده شده است.
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه در پیشگاه قانون یکسان هستند و اگر کسی جرمی مرتکب شده و یا تخلفی انجام داده باید بدون مماشات به آن از طرف دستگاه قضا رسیدگی شود.
دانشی افزود: ملاک‌های جانبی نباید مانع از احقاق حق شود یعنی اگر کسی دچار اشتباه و مشکلی شده و یا خطایی انجام داده باشد باید به دور از عناوین و جایگاهش با او برخورد شود.
وی در ادامه گفت: در مقابل به خاطر اشتباه پسر نیز نباید پدری مورد کم‌لطفی و بی‌مهری قرار گیرد و آن‌ چه معیار و شاخص اسلامی است باید در قضاوت مورد توجه قرار گیرد.
این فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افکار عمومی در امر قضا نباید دخالت داده شود بلکه باید عملکرد افراد را مورد بررسی قرار داد و اگر قاضی در این زمینه به نتیجه رسید که تخلفی از سوی مهدی هاشمی صورت گرفته بدون اغماض به آن رسیدگی کند.

https://shoma-weekly.ir/NBzqT9