ورزش

افشارزاده هر کاری کرده وظیفه‌اش بوده

محمد بنا : افشارزاده فکر می‌کند، اگر کاری برای کشتی می‌کنند به ما لطف کرده‌اند، در حالی که وظیفه است و برای کشتی و تیم ملی بوده است، این منت گذاشتن ندارد!

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز گله‌مندی از شرایطی که در آستانه المپیک 2012 لندن پیش روی تیمش قرار گرفته در پاسخ به ادعاهای بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک به ایسنا می‌گوید: متأسفانه آقای افشارزاده فکر می‌کند، اگر کاری برای کشتی می‌کنند به ما لطف کرده‌اند، در حالی که وظیفه است و برای کشتی و تیم ملی بوده است، این منت گذاشتن ندارد!
وی افزود: ما بعد از چهار سال به یک اردوی خارج از تهران رفتیم. این اردو در کیش بود و حدود 90 میلیون تومان برای تیم ملی هزینه شده است. متاسفانه بعد از این اردو آقای افشارزاده صحبت از فراهم کردن امکانات عالی برای ما کرده است! و این کاری نبود که بخواهند منت آن را بر سر کشتی فرنگی بگذارند!
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: تیم ملی کشتی فرنگی در این مدت با سخت‌ترین شرایط و حداقل امکانات ساخته اند و این خیلی بد است کمیته ملی المپیک از جیب دولت این مبلغ را می‌دهد و منت می‌گذارد. این منت گذاشتن ندارد. برای کشتی که این همه افتخار کسب کرده این پول هزینه ای نبوده که آن را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

https://shoma-weekly.ir/c2Zmw4