شهرستانها

افتتاح دفتر جدید حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه

دفتر جدید حزب موتلفه اسلامی با حضور مسئولان، اعضا و طرفداران این حزب در شهر کرمانشاه افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار هفته نامه «شما» از کرمانشاه، محمد کرمیراد در مراسم افتتاح دفتر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمانشاه بر نقش پررنگ و تاثیرگذار این حزب در حمایت از ولایت فقیه تاکید کرد و اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی یک حزب بیادعاست.

کرمی راد ضمن اشاره به قدمت ۵۰ ساله حزب موتلفه اسلامی که توسط امام راحل بنیانگذاری شده، افزود: حفظ انقلاب اسلامی مشی مهم حزب موتلفه اسلامی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کادرسازی برای آینده نظام یکی دیگر از اهداف حزب موتلفه اسلامی است که انجام این کاربزرگ همت همه دوستان و همراهان در استان را میطلبد و ما نیز چشم یاری به همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همینطور علاقمندان این حزب ولایی داریم. بنابراین شروع فعالیت رسمی حزب موتلفه در استان کرمانشاه را از امروز اعلام میکنیم.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی جدا از اقتصاد است، ادامه داد: حزبهای دیگر هنگامی که به قدرت میرسند با تشکیل ان. جی. اوها، دستشان از بیتالمال کوتاه نمیماند.

کرمیراد فعالیتهای فرهنگی را بخش عمده کار این حزب دانست و گفت: یکی از دغدغههای مقام معظم رهبری توجه به بعد فرهنگ اسلامی بوده و کار اصلی حزب ترویج فرهنگ محمدی (ص) حول محور ولایت امام زمان (عج) است.

این استاد دانشگاه بیان داشت: تشکیل کلاسهای قرائت قرآن، تفسیرقرآن و اخلاق اسلامی، دعوت از اساتید مبرز برای سخنرانی از عمدهترین فعالیتهای فرهنگی این حزب است.

وی با اشاره به اینکه ایران در بحث ساخت موشک در خاورمیانه حرف اول را میزند، تاکید کرد: انقلاب ایران نقطه عطفی در تاریخ کشورهای اسلامی محسوب میشود و ایران در حال مطرح شدن بهعنوان امالقراء کشورهای اسلامی است.

کرمیراد تشکیل کادر شورای استان و بهکارگیری معتمدان استان کرمانشاه از جمله مهمترین کارهای این حزب در استان کرمانشاه عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه حزب موتلفه علاوه بر محوریت باید موجب وحدت بین نیروهای اصولگرا باشد، افزود: مشی موتلفه اسلامی در ارتباط با دولت یک همکاری صمیمانه بوده که در این باره باید رصد هوشمندانه و نقد مشفقانه داشته باشد.

به گفته دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمانشاه، حزب موتلفه اسلامی از گذشته تا به امروز فرمانبردار مقام معظم رهبری و مرجعیت بوده است.

کرمیراد همچنین چشمانداز این دفتر را 10 برابر شدن تعداد اعضای موتلفه اسلامی عنوان کرد و افزود: هسته گزینش حزب موتلفه اسلامی با مصاحبه و تحقیقات محلی این حزب دارای سلامت و صلابت خواهد بود.

وی هدف موتلفه اسلامی را جذب نیروهای کارآمد و ارزشی با داشتن روحیه انقلابی برشمرد و تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی از همه گروهها و احزاب دارای شناسنامه و نامدار نیرو جذب میکند.

وی با بیان اینکه یک گروه طرفدار و یک گروه اعضا خواهیم داشت، در خاتمه تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی بخش خواهران حدود ۱۵ سال سابقه فعالیت دارد.

https://shoma-weekly.ir/Gm8ZMM