شهرستانها

اغلب اصولگرایان بوشهر خواستار وحدت تحت لوای جامعتین هستند

رقابت اصولگرایان در چنین شرایطی نوعی خودزنی و انتحار سیاسی تلقی می‌شود و بدیهی است روحانیت معظم چنین اجازه‌ای به تشکل‌های ولایتمدار اصولگرا نخواهند داد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: رقابت اصولگرایان در چنین شرایطی نوعی خودزنی و انتحار سیاسی تلقی میشود و بدیهی است روحانیت معظم چنین اجازهای به تشکلهای ولایتمدار اصولگرا نخواهند داد.

عبدالله فاتحی اظهار داشت: شکی نیست که ضروریترین موضوع برای پیروزی اصولگرایان درانتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی وحدت وانسجام درمیان احزاب و گروههای اصولگراست.

وی با اشاره به شیطنت برخی رسانه های اصلاح طلب برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان بر سر عدم دعوت از برخی گروه ها در نشست مشترک جمعی از سران تشکلهای اصولگرا، خاطرنشان کرد: باکمال تأسف این افراد بصیرت لازم را ازخودنشان ندادند و سخنانی باب طبع اصلاح طلبان به زبان آوردند و رسانههای اصلاح طلب موضوع را به گونهای انعکاس دادند که نشان از اختلاف عمیق میان تشکلهای اصولگرا دارد در حالی که این گونه نیست و فضای جامعه نشان میدهد که عقلای اصولگرا از اختلافات گذشته خود درس گرفته و در نشستهای مختلفی که در تهران یا شهرستانها برگزار میکنند بر وحدت استراتژیک خود تأکید دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اغلب تشکلهای اصولگرای بوشهر همچون انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، در همایشهای استانی خود خواستار وحدت اصولگرایان تحت لوای جامعتین هستند و طبیعی است هر اصولگرای بصیر و آگاهی میداند که رقابت میان اصولگرایان معقول نیست و به نفع رقیب آنها تمام خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/NtMmZa