شهرستانها

اعضای موتلفه اسلامی به فکر جمع آوری غنایم نبوده‌اند

آیت‌الله ایمانی در دیدار با برخی اعضای حزب موتلفه اسلامی‌ اظهار داشت: باور و اعتقاد ما از دیرباز بر این بوده که حزب موتلفه اسلامی ‌بر اساس همراهی با مرجعیت و ولایت حرکت کرده و رمز پایداری بیش از 50 ساله آن نیز همین بوده است.
آیتالله ایمانی در دیدار با برخی اعضای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: باور و اعتقاد ما از دیرباز بر این بوده که حزب موتلفه اسلامی بر اساس همراهی با مرجعیت و ولایت حرکت کرده و رمز پایداری بیش از 50 ساله آن نیز همین بوده است.

آیتالله ایمانی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی بیش از 50 سال در شرایط مختلف پایدار مانده و در فراز و فرودها یکسان عمل کرده و نه دچار یاس و ناامیدی و نه غرور و گم کردن جایگاه و موقعیت خود شده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین تصریح کرد: هیچ عاملی برای بقای بیش از 50 سال عمر این حزب جز پیوند خوردن با مرجعیت و ولایت نبوده و این امر آن را سالم نگه داشته و نگذاشته است بیماریهای گوناگون به سراغش بیاید.

آیتالله ایمانی، شهادت شهیدان حزب موتلفه در زمان رژیم ستمشاهی را نقطه عطفی برای انقلاب و حرکت مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامیدانست و گفت: رهبر معظم انقلاب از این حرکت به نوری در دل تاریکیهای دوران خفقان پهلوی یاد کردهاند.نماینده ولی فقیه در فارس افزود: زمانی که خداوند به برکت خون این شهیدان و عناصر پاک و مخلص، پیروزی انقلاب اسلامیرا ارزانی داشت و نظام جمهوری اسلامیرا استوار کرد، اینگونه افراد جزو کسانی بودند که به دنبال جمعآوری غنایم نرفتند و هیچگاه به فکر بهره برداری از سوابق خود نیفتادند.امام جمعه شیراز با بیان اینکه حرکتهای مخلصانه در نظام هستی باقی میماند و گم نخواهد شد، گفت: آنچه نظام را در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی مصون و محفوظ نگه میدارد، همین اخلاصها و ایثارگریها و ازخودگذشتگیها است که اینان در مراحل مختلف از خود نشان دادهاند. وی افزود: در دوران ستمشاهی که هیچکس جرات حرف زدن را نداشت، گلوله شهدای بزرگوار این حزب بود که سینه طاغوتیان را شکافت و لرزه بر اندام آنان انداخت و حزب موتلفه اسلامیبرخلاف بسیاری از تشکلهای نوپا تاکنون هیچگونه سهمخواهی نداشته و با نجابت کامل برخورد کرده است.

https://shoma-weekly.ir/KV03JE