شهرستانها

اعتلای فرهنگ اسلامی رونق اقتصادی را در پی دارد

باید برای اعتلای فرهنگ اسلامی سرمایه‌گذاری کرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه بر اساس بیانات رهبری نباید در بخش فرهنگ سستی شود، گفت: باید برای اعتلای فرهنگ اسلامی سرمایهگذاری کرد.

روحالله صمدی اظهار داشت: خداوند رهبری آگاه و حکیم به ما عنایت کرده که هم راهنمای توانمندند و حکیم و هم راهشناس هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری راهکارهای مقاومتی را به مسئولان اعلام کردهاند، گفت: ملت و دولت باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در کنار تبیین مشکلات موجود در کشور، راه حل این مشکلات را نیز بیان میکنند، تصریح کرد: با توجه به مسائل پیش آمده و تحریمهای رخ داده امروز به این نتیجه رسیدهایم که اگر روی پای خود نایستیم و نیاز خود را تولید نکنیم، دشمنان نه تنها کمکی نمیکنند بلکه درصدد گرفتن داشتههای ما نیز هستند. صمدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران توانمندیها و استعدادهای فراوانی دارد که قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: اگر امروز همه انرژی برای تولید ثروت صرف و از بخش فرهنگ و پرداختن به آن غفلت شود ضربه سنگینی به ما وارد میشود. وی با تاکید بر اینکه فرهنگ نقش بسیار مهمی در رشد و شکوفایی هر جامعهای دارد، افزود: برای تولید ثروت و شکوفایی اقتصاد در یک کشور، ملت باید از روحیه مناسب و مطلوب برخوردار شده و همافزایی داشته باشند. دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توجه به آرمانها و داشتن استقامت و روحیه ایستادگی منشا فرهنگی دارد، ادامه داد: باید همواره برای اعتلای فرهنگی در کشور تلاش کرد چراکه دشمنان همواره برای ملت ایران برنامههایی دارند که ما نیز باید در این زمینه آگاه باشیم. ایشان در خاتمه یادآورشد: با تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما و همه متولیان فرهنگ استان زنجان، نباید از هیچ کوششی فروگذار کنیم لذا حزب موتلفه اسلامی زنجان برای اجرای منویات مقام والای ولایت همواره آماده تلاش بیدریغ و موثر خود هست ضمنا نباید فراموش کرد که اعتلای فرهنگ اسلامی، خود رونق اقتصاد و تولید ثروت را نیز به دنبال خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/0oIAR2