ورزش

اعتراف پروین به بی توجهی به همایون بهزاد‌ی

خیلی‌های د‌یگر هم به د‌لیل غرور کاذب و به رغم ثروت فراوانی که د‌ارند‌ زحمت سرزد‌ن به «همایون» را به خود‌ ند‌اد‌ند‌ و حالا فقط یک نفر پید‌ا شد‌ه تا به اشتباه خود‌ اعتراف کند‌. «همایون بهزاد‌ی» عزت پرسپولیس بود‌. خیلی های د‌یگر هم چنین شرایطی د‌اشته و د‌ارای عزت نفس هستند‌.
مهدی خرمی- «همایون بهزادی» رفت... سرطلایی هم به دیار باقی شتافت... و ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی در قطعه نامآوران آرام گرفت تا «علی پروین» بگوید: «ناراحتم» باید به همایون بیشتر سرمیزدم.

درگذشت «همایون بهزادی» با آن شرایط و وضعیت وجدان خیلیها را قلقلک داد که یکی از آنها «علی پروین» بود. اسطوره باشگاه پرسپولیس که در 70 سالگی حالا بیشتر از قبل میخواهد به پیشکسوتان سر بزند. «پروین» پذیرفته که اشتباه کرده و در روزگاری که مسئولان و مدیران غیرفوتبالی توجهی به پیشکسوتان نمیکنند حداقل خود این عزیزان باید هوای یکدیگر را داشته باشند.

«علی پروین» تصمیم گرفته که به «کاظم سید علیخانی» هم سر بزند. مدافع با صلابت دهه 60 پرسپولیس که همراه پسرش و به زحمت به مراسم تشییع پیکر مرحوم «همایون بهزادی» آمد. چشمان «کاظم سید علیخانی» جایی را نمیدید و... همه این صحنهها دل علی پروین را سوزاند!

«علی پروین» حداقل شهامت اعتراف به اشتباه خود را دارد، اما در همین پرسپولیس کسانی هستند که ادعای رفاقت با «همایون بهزادی» رادارند و فرزندان آن مرحوم را نمیشناسند!یکی از این پیشکسوتان که اتفاقاً مکنت مالی خوبی هم دارد و در اغلب عکسهای منتشر شده در مراسم تشییع پیکر زنده یاد «بهزادی» دیده میشود. «علی» را با «شاهین بهزادی» اشتباه میگیرد و پیداست سالهاست رفت و آمدی با «همایون» نداشته است. متأسفانه همین فرد چپ و راست مصاحبه میکند و خاطرات فراموش نشدنی خود از «همایون بهزادی» را پیش میکشد در حالی که نمیدانست همبازیاش کجا و چگونه زندگی میکرد؟

خیلیهای دیگر هم به دلیل غرور کاذب و به رغم ثروت فراوانی که دارند زحمت سرزدن به «همایون» را به خود ندادند و حالا فقط یک نفر پیدا شده تا به اشتباه خود اعتراف کند. «همایون بهزادی» عزت پرسپولیس بود. خیلی های دیگر هم چنین شرایطی داشته و دارای عزت نفس هستند.

پیشکسوتان آبرومندی را میشناسم که نه بیمه هستند و نه حقوق بازنشستگی دارند و گوشه منزل نان خور همسر و فرزند شدهاند. مردانی که یک ورزشگاه را به وجد میآورند و اکنون یک دوست واقعی هم ندارند. دوشنبه گذشته خیلیها به بهشت زهرا(س) رفته و در مراسم خاکسپاری مرحوم «همایون بهزادی» شرکت کردند غافل از آنکه «همایون بهزادی»های زیادی زنده و خانهنشین محتاج کمی توجه هستند. باور کنید جماعت مرده پرست!

https://shoma-weekly.ir/qEcOPb