شهرستانها

اعتدالیون به دنبال استقراض چهره از اصولگرایان هرمزگان هستند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان گفت: اصولگرایان در انتخابات پیش رو نسبت به اصلاح‌طلبان وضعیت بهتری دارند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان گفت: اصولگرایان در انتخابات پیش رو نسبت به اصلاحطلبان وضعیت بهتری دارند.

ابراهیم معتمدی در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» در خصوص وضعیت اصولگرایان در استان هرمزگان گفت: اصولگرایان در انتخابات پیش رو نسبت به اصلاحطلبان وضعیت بهتری دارند و از اقبال بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب یک نماینده یادآور شد: مردم فهیم و آگاه ما در بندرعباس و دیگر شهرستانهای تابعه باید با مدنظر قراردادن ملاک و معیارهای کاندیدای اصلح، کسانی را انتخاب کنند که دارای حسن سابقه و حسن شهرت و دارای تجربه باشند. وی افزود: در حوزه انتخابیه بندرعباس و شهرستانهای تابعه آنجا نیاز به 5 نفر نماینده هست که احتمال قریب به یقین اصولگراها انتخاب خواهند شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تصریح کرد: شواهد حاکی از آن است که مسئولین استان سراغ بعضی از اصولگرایان کاندیداشده حوزه انتخابیه بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی رفته و از آنها خواستهاند تحت عنوان اعتدال و طرفدار دولت کاندیدا شوند.

معتمدی ادامه داد: منطقه شرق که اکثریت جمعیت استان را تشکیل دادهاند تعدادی کاندیدا هستند که 3نفر از آنها رأیشان به هم نزدیک است (یک نفر اصلاحطلب و دو نفر دیگر اصولگرا) که نماینده فعلی مجلس در این منطقه یکی از آن سه نفر میباشد.

وی یادآور شد: در منطقه غرب استان همه کاندیداها از اهل سنت هستند که اکثر اینها بیشتر بهعنوان افراد مستقل مطرح شدهاند و درواقع خط و ربط سیاسی ندارند.

دبیر حزب مؤتلفه هرمزگان درمورد ردصلاحیتشدههای استان خاطرنشان کرد: هم از بین اصولگرایان و هم اصلاحطلبان ردصلاحیت شده داشتیم؛ ولی هیچیک از آنها اعتراضی نداشتند بلکه برخی با حمایت از شورای نگهبان، مردم را به حضور پرشور انتخاباتی ترغیب کردهاند و این روحیه به نظر من جای تقدیر دارد.

معتمدی کم و کیف جلسات اصولگرایی استان را مورد اشاره قرار داد وگفت: ما بهعنوان مؤتلفه اسلامی استان تاکنون جلسات متعددی را برگزار کردهایم که در این جلسات از افراد شاخص استان و اصولگرایان و نیز از اعضاء حزب در استان هرمزگان دعوت به عمل آمده و به لطف خدا نتایج مطلوبی هم حاصل شده است.

معتمدی در ادامه گفت: پیشبینی من این است که در منطقه سنینشین ما یعنی غرب استان یک نفر از اهل سنت وارد مجلس خواهد شد و در منطقه شرق استان از بین 4نفری که باید کرسیهای مجلس را اشغال کنند همه آنها از اصولگرایان خواهند بود.

https://shoma-weekly.ir/q3kNLb