شهرستانها

اصولگرایان گیلان در انتخابات آتی به وحدت می‌رسند

در هر شهرستان استان ما دو و یا سه کاندیدای اصولگرا مطرح هستند که باید تلاش کنیم برای معرفی کاندیداهای واحد در بین اصولگرایان به نتیجه برسیم.
حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: از طرف دلسوزان نظام تلاش میشود تا اصولگرایان گیلان برای انتخابات مجلس ۹۴ متحد شوند چراکه خداوند متعال وعده داده که هرجا وحدت باشد پای شیطان درآن میان نخواهد بود و همین است که امت را نجات میدهد و در هر انتخاباتی اصولگرایان به وحدت رسیدند پیروز شدند و ما برای وحدت اصولگرایان باید به دنبال مناسبترینها باشیم که دارای اقبال بیشتری در بین مردم هستند و برای حضور بهترینها نیز باید زمینهها را از مدتها قبل فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در هر شهرستان استان ما دو و یا سه کاندیدای اصولگرا مطرح هستند که باید تلاش کنیم برای معرفی کاندیداهای واحد در بین اصولگرایان به نتیجه برسیم.

کربلایی در پاسخ به این سوال که شنیده شده در برخی شهرستانهای گیلان تبلیغات زودهنگام انتخاباتی شروع شده اظهار داشت: بله، حدود ۱۹۵ نفر و به صورت میانگین در هر حوزه انتخابیه ۱۵ نفر از اصلاحطلبان، اعتدالیون و کاندیداهای ادوار مجلس تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برای انتخابات مجلس ۹۴ خود را آغاز کردهاند. و انتظار ما از دستگاههای نظارتی مراقبت بیش از پیش است، استاندار گیلان نیز باید در تعیین مسئولیتها از افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارند استفاده نکند تا شاهد سوء استفاده از امکانات دولتی نباشیم.

این فعال سیاسی با اشاره به انتظارات مردم گیلان از نمایندگان استان ابراز داشت: فتنه خط قرمزی است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم نمودند و نمایندگان باید این مسئله را از مسئولان مطالبه کنند و نگذارند کسانیکه در فتنه نقش داشتند در مسئولیتها حاکم شوند. و ما نیز انتظار داریم تا نمایندگان مطالبات مقام معظم رهبری را پیگیری کرده و نماینده همین دوره باشند و از همین حالا برای چهار سال آینده و راهیابی به دور بعدی مجلس تلاش نکنند. کربلایی پیرامون ظرفیتهای برخی از شهرها یادآور شد: آستارا نیز دارای فرصتهای اقتصادی بکری است که باید برای آن برنامهریزی لازم صورت گیرد، لاهیجان و رودبار نیز دارای ظرفیتهای گردشگری خاصی هستند که هر یک برای توسعه گیلان نقش مهمی میتوانند ایفا کنند. وی همچنین اذعان داشت: مسئولان گیلان باید مانع تعطیلی صنایع استان شوند و هنر آنها باید مدیریت و بهبود وضعیت اقتصادی استان باشد، گسترش فعالیتهای فنی و حرفهای در روستاها، توسعه زیرساختهای گردشگری، ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی و افزایش مدت زمان ماندگاری گردشگری در گیلان از راهبردهای پیشرفت استان است، مدیران نباید فقط به پول تکیه کنند بلکه هنر مدیران در مدیریت امور با کمترین هزینه و گاهی بدون هزینه است. کربلایی در خاتمه شکایت یکی از نمایندگان استان از رسانهها را مورد اشاره قرار داده و افزود: شکایت از رسانهها به بهانه نقد صحیح نیست ولی متاسفانه یکی از نمایندگان گیلان به هر بهانهای علیه رسانههای ارزشی استان شکایت میکند که کار درستی نیست و مسئولان باید از نقد رسانهها استقبال کنند و نقد برای توسعه و پیشرفت راهگشا است.

https://shoma-weekly.ir/bTdxuR