شهرستانها

اصولگرایان کاندیدای امتحان پس‌نداده نخواهند داشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: رئیس‌جمهور دولت یازدهم نمی‌تواند فردی در سایه و آزمون پس نداده باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: رئیسجمهور دولت یازدهم نمیتواند فردی در سایه و آزمون پس نداده باشد.

غلامحسین چوبینی اظهار داشت: افرادی که آزمون خود را بد پس دادهاند به هیچوجه نباید تا مراحل نهایی انتخابات آتی برسند و کاندیداهایی که آزمون پس ندادهاند نیز نمیتوانند کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشند.

وی ادامه داد: فرد مستقل و بدون تیم نیز نمیتواند آن رسالت و وظیفهای که بر دوش رئیسجمهور است را بهنحواحسن انجام دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس ابراز داشت: رئیس دولت یازدهم باید در طراز جمهوری اسلامی باشد و چنین فردی میتواند سکان امور اجرایی کشور را در دست گرفته و تحت ولایت امر آن را به ساحل نجات برساند.

به اعتقاد دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس، دولت یازدهم باید معتقد به اقتصاد مقاومتی، کار تیمی و حرکت با برنامه باشد و با روحیه استکبارستیزی و عدم عقبنشینی از مواضع هستهای کار را به پیش ببرد.

این جانباز دفاع مقدس تصریح کرد: دولت آینده نباید به جای مشورت و کار تیمی بر نظرات شخصی اتکا کرده و آن را از طرق مختلف اعمال کند که در شرایط فعلی برخی مشکلات به دلیل همین روحیه و عدم استفاده از تمام ظرفیتهای نخبگی کشور است.

این فعال سیاسی ابراز داشت: دولت یازدهم باید کشور را به سمتی ببرد که آرامش بیشتری در جامعه ایجاد شود و از هرگونه التهابآفرینی و تنش پرهیز کند.

به گفته چوبینی، چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است و باید افرادی وارد شورا شوند که مشروعیت، مقبولیت و توانمندی را بهطور توامان داشته باشند و فرامین رهبری مبنی بر تبیین سبک زندگی اسلامی را در الگوی مدیریت شهری پیگیری کنند.

https://shoma-weekly.ir/zEWTSl