شهرستانها

اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری به وحدت می‌رسند

دبیر حزب‌موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری با یک نفر به وحدت می‌رسند که هم مورد تأیید مقام معظم رهبری و هم پشتیبان نظام اسلامی و دلسوز مردم باشد.
دبیر حزبموتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اصولگرایان برای انتخابات ریاستجمهوری با یک نفر به وحدت میرسند که هم مورد تأیید مقام معظم رهبری و هم پشتیبان نظام اسلامی و دلسوز مردم باشد.

عبدالله فاتحی در گفت و گو با فارس افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تقریباً دشمن را خلعسلاح کردند و فرمودند تو که اینقدر دم از مذاکره میزنی اما حسننیتت کو؟ تو که داری ما را تحریم و تهدید میکنی، این تحریم و تهدیدها با مذاکره سازگار نیست.

فاتحی در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد بعضی از کاندیداهای ریاستجمهوری بحث اقتصاد و مذاکره با آمریکا را مطرح کنند تا بتوانند رأی بیشتری را به خود جذب کنند، نظر شما در این مورد چیست؟ گفت: مردم ما مردمی هستند که از فهم و شعور و هوشمندی فوقالعادهای برخوردارند.

همانطوری که در هشت سال اخیر با گرایش و توجه به اصولگرایی و ارزشهای اسلامی توانستند بهرههای فراوان ببرند، یقیناً در انتخابات آینده هم با انتخاب شخصیتی که بتواند توطئههای دشمن را خنثی کند، وحدت و همبستگی اصولگرایان و نیروهای حزبالهی و مؤمن را بیشتر تقویت خواهند کرد.

دبیر حزبموتلفه اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: مطمئنیم با برنامههایی که اصولگرایان دارند برای انتخابات ریاستجمهوری با یک نفر به وحدت میرسند که هم مورد تأیید مقام معظم رهبری و هم پشتیبان نظام اسلامی و دلسوز مردم باشد.

وی اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌هایی هم در جریان است که مجموعه اصولگرایان با دلسوزی اوضاع را رصد می‌کنند و دنبال این هستند تا شخصیت مورد نظر را نهایی کنند و به اطلاع مردم برسانند که بتواند مسئله اقتصادی مردم را حل و از این اختلافات و تفرقه‌طلبی‌هایی که در بعضی جاها دیده می‌شود جلوگیری کند و وحدت، انسجام و یکپارچگی، پیشرفت و عدالت را که از فرمایشات مقام معظم رهبری است تحقق بخشد.

https://shoma-weekly.ir/AEhxaN