شهرستانها

اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده یک نامزد واحد خواهند داشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در مصاحبه باخبرنگاران استان در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار نمودند: اصولگرایان در انتخابات سال92 با ائتلاف بزرگ حرکت خوبی را خواهند داشت و در یک نامزد واحد به توافق خواهند رسید.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در مصاحبه باخبرنگاران استان در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار نمودند: اصولگرایان در انتخابات سال92 با ائتلاف بزرگ حرکت خوبی را خواهند داشت و در یک نامزد واحد به توافق خواهند رسید.

بیوک مقدسی بخشایش گفت: انتخابات ریاست جمهوری آینده یک انتخابات مهم و ارزشمند بوده و این رخداد مهم از سوی ملت مسلمان و ولایتمدار به خوبی انجام خواهد گرفت و باری دیگر مشت آهنین بر صورت کریه شیطان بزرگ صهیونیستی و زورمداران جنایتکار خواهند نواخت.

وی در مورد اظهارنظرهای نسنجیده بعضی از اشخاص و نشریات در مورد صحبتهای حبیبالله عسگراولادی گفت: آنها از سخنان آینده نگر جناب آقای استاد عسگراولادی برداشت غلط نموده و در پیشگاه ملت سرافکنده شدند. عسگراولادی هیچ وقت با این سابقه درخشان و مقلد واقعی امام(ره) و رهبری جز خیر و صلاح انقلاب اسلامی و کشور حرکت نکرده و تا حال خود را در راه اسلام فدا نموده و می کنند و یقین دارم هر سخنی بگویند حتماً خدا را در نظر گرفته و خیرخواهانه است. خود بنده نیز دعا می کنم خداوند ایشان را سالم و سلامت و طول عمر با عزت عنایت فرمایند تا به اسلام و مسلمین خدمت بیشتری بنماید.

مقدسی در مورد حقوق بشر آمریکایی نیز گفت: امروز بعد از سی و اندی سال پیروزی انقلاب اسلامی ثابت شد که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و زورمداران ظالم با چماق حقوق بشری، بانک جهانی، آژانس های مختلف، جایزه نوبل، سازمان ملل و ... همه گفتههایمان در مورد جنایتکاران فوق الذکر درست از آب درآمد و همین چند روز قبل کشت و کشتار در کشورهای مالی و الجزایر که همه این اتفاقات از صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشاهده گردید، چه فاجعه عظیم و وحشتناکی بود، هزاران نفر قتل عام و چندین میلیون نفر از خانه و کاشانه شان آواره شده اند و سرگردان هستند.

وی در ادامه افزود: هواپیماهای فرانسه بدون هیچ بهانه و مجوزی به کشور مالی تجاوز کرده و به بهانه ریشهکنی تروریست («القاعده» دوست قدیمی دیروزشان و دشمن فعلی) باعث نا امنی و ویرانی زیرساختهای این کشور شده است. در کشور سوریه نیز با قدرت از تروریستهای القاعده جهت سرنگونی بشار اسد حمایت و با آخرین سلاح های مدرن آنها را مسلح می کنند.

مقدسی در مورد کشتار گروگانگیرها و گروگانها در کشور الجزایر که همگی قتل عام شدند اضافه کرد: این فجایع معلوم کرد در یک مجتمع گازی «ان امیناس» وجود صدها نفر خارجی از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آمریکا چه معنی داشته و دارد. معلوم می شود در این مجتمع گازی اصلاً کارگران و متخصصین الجزایری در کار نبوده و همگی بیگانه بودند و باز این آن را می رساند که سالها منابع الجزایر به یغما رفته است.

https://shoma-weekly.ir/CaKIUM