شهرستانها

اصولگرایان خراسان جنوبی برای شکوه انتخابات فعال هستند

حزب مؤتلفه استان به تاسی از سیاست‌ها و برنامه‌های کلان حزب در کشور همانند یک مجمع هماهنگ‌کننده در بین تشکل‌های اصولگرا عمل می‌کند .
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: حزب مؤتلفه استان به تاسی از سیاستها و برنامههای کلان حزب در کشور همانند یک مجمع هماهنگکننده در بین تشکلهای اصولگرا عمل میکند .

محمد قریب، ضمن تقدیر از حضور حجتالاسلام والمسلمین ابراهیمی در مرکز استان و سخنرانیهای متعدد ایشان در بیرجند گفت: هدف از سفر این عضو محترم جامعه روحانیت مبارز به استان خراسان جنوبی بخشی در راستای برنامههای فرهنگی و مذهبی حزب در استان بوده و هدف دیگر، در راستای تقویت جریان اصولگرایی در استان و به منظور جمعبندی و بررسی اقدامات انجامشده پس از سفر حجتالاسلام و المسلمین تقوی به استان بوده است.

وی با اشاره به ۲۰ شاخص اصولگرایی که مقام معظم رهبری مشخص کردهاند، افزود: تبیین این اصول را جهت آگاهیبخشی به جامعه از دیگر برنامههای حزب در استان میدانیم که با دعوت از شخصیتهای برجسته کشوری به صورت ماهیانه رقم خواهد خورد و دعوت از حجت الاسلام ابراهیمی از این سلسله برنامهها بوده است.

قریب با اشاره به اهمیت حفظ وحدت نیروهای اصولگرا در استان اظهار داشت: حزب مؤتلفه خراسان جنوبی به تاسی از سیاستها و برنامههای کلان حزب در سطح کشور همانند یک مجمع هماهنگکننده عمل کرده که همواره سعی نموده کلیه تشکلهای اصولگرا را دعوت به وحدت کرده و در جهت برادری و تالیف قلوب حرکت کند.

وی با بیان اینکه در انتخاباتهای نظام جمهوری اسلامی شکست معنا ندارد، یادآور شد: هدف ما حضور پرشور در انتخاباتهای مختلف است و ما همواره بر این موضوع تاکید داریم و آنچه در درجه اول اهمیت قراردارد مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

https://shoma-weekly.ir/XQ4Zmy