شهرستانها

اصولگرایان حرف اول کار تشکیلاتی را می‌زنند

جریان اصولگرا با این نشست نشان داد که در کار تشکیلاتی هنوز حرف اول را می‌زند.
علی محمد دانشی درباره نشست شورای مشورتی اصولگرایان گفت: در این نشست هریک از سخنرانان به تبیین وضعیت موجود پرداختند و همه با توجه به شرایط استانی و کشوری برای اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرایی همدل بودند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نشست که نشستی فراگیر و متشکل از همه اضلاع اصولگرایی این شهرستانها بود، نتایج خوبی به همراه داشت و اصولگرایان در بسیاری از مواردبا یکدیگر نظر مشترک داشتند.

وی نفس برگزاری چنین نشستی را بهصورت سازمانیافته و در فضای عقلانی بسیار خوب و اثرگذار دانست و گفت: جریان اصولگرا با این نشست نشان داد که در کار تشکیلاتی هنوز حرف اول را میزند.

دانشی به شرایطی که در کشور حکمفرما است و اهمیتی که مجلس آینده در سرنوشت کشور دارد، اشاره کرد و افزود: همه کسانی که در نشست مذکور حضور داشتند قبل از هر چیز اوضاع و احوال کشور را مدنظر قرار دادهاند و بیش از خودشان به سرنوشت آینده کشور و استان میاندیشند و به همین خاطر بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

عضو شورای مشورتی اصولگرایان شهرستانهای بویراحمد و دنا گفت: با توجه به صحبتها و مواضعی که در این نشست اتخاذ شد بسیار به آینده باید امیدوار باشیم که جریان اصولگرایی بهصورت واحد و با حداکثر توان خود در انتخابات شرکت کند.

وی در خاتمه یادآور شد: نتیجه نهایی این نشست در آینده و در وقت مقتضی اعلام میشود.

https://shoma-weekly.ir/GEwxUb