شهرستانها

اصولگرایان بوشهر به جمع‌بندی برای رسیدن به لیست واحد نزدیک شده‌اند

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: وحدت اصولگرایان بوشهر مراحل نهایی خود را می‌گذراند و به جمع‌بندی اصلی که همان لیست واحد است، بسیار نزدیک شده‌اند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: وحدت اصولگرایان بوشهر مراحل نهایی خود را میگذراند و به جمعبندی اصلی که همان لیست واحد است، بسیار نزدیک شدهاند.

به گزارش خبرگزاری «فارس» از بوشهر، محمودخدری ظهر امروز در جمع شورای سیاسی حزب مؤتلفه استان بوشهر گفت: وحدت تمام جریانهای اصولگرا بهشدت در حال عملیاتیشدن است و تمام احزاب و تشکلهای اصولگرا اصل وحدت را حول محور جامعتین پذیرفتهاند و جلسات متعدد ایثارگران، پایداری و موتلفه و دیگر جریانهای اصولگرا نشان میدهد که وحدت اصولگرایان مراحل نهایی خود را میگذراند و به جمعبندی اصلی که همان لیست واحد است بسیار نزدیک شدهاند.

این استاد دانشگاه در ادامه به وضعیت اصولگرایان استان بوشهر پرداخت و گفت: ما نیز به همت بزرگان و دلسوزان اصولگرا گامهای بسیار خوبی در این زمینه برداشته و تمام همت و تلاش خود را جهت وحدت به کار بستهایم تا به وحدت و جمعبندی نهایی برسیم.

خدری افزود: ممکن است در حوزههای انتخاباتی استان افراد متعدد ارزشی و اصولگرا ثبتنام کرده ولی قطعا ما برای هر حوزه انتخاباتی استان یکی را که از همه اصلح است و جامعیت بیشتری دارد به مردم معرفی خواهیم کرد تا مردم عزیز دچار سردرگمی نشوند.

وی به نقد سخنان اخیر رئیسجمهور پرداخته و گفت: از رئیسجمهور بسیار بعید بود که تمام تلاشهای دولتهای گذشته در زمینه هستهای را به پای دولت خود گذاشته و تلاشهای گذشتگان خصوصا دولت نهم و دهم را نادیده انگارد، هرچند که معتقدیم از این دولت خیلی بعید هم به نظر نمیرسد و مردم عزیز و بزرگوار نیک میدانند که سخنان وی با واقعیتهای جامعه تناقض آشکار دارد.

خدری با اشاره به عزل و نصبهای اخیر در استان، افزود: شکی نیست که اصلاحطلبان استان برای تصاحب کرسیهای مجلس خود را در این روزهای باقیمانده تا انتخابات به هر دری خواهند زد که عزل و نصبهای اخیر یکی از آنهاست.

https://shoma-weekly.ir/MOeAj0