شهرستانها

اصولگرایان با حفظ اتحاد مشکلات نظام را حل کنند

یک چیز من را خیلی ناراحت کرده است و آن مسئله این است که شما انسان‌های خوبی هستید؛ اما اتحادی که باید بین شما (اصولگرایان) باشد وجود ندارد و دلم می‌خواهد به همان اندازه که انسان‌های شریف و خوبی هستید با هم متحد باشید و این اتحاد شما به شکلی باشد که بتواند مشکلات نظام را حل و فصل کند. این را بدانید که اگر اتحاد داشته باشید، خدا از شما دفاع می‌کند.
آیتاللهالعظمی مظاهری در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی اصفهان به مناسبت تودیع و معارفه دبیر استانی این حزب، گفت: الحمدلله همیشه برای نظام مفید بودهاید و این نعمت بزرگی است.

این مرجع تقلید با اشاره به تلاش حزب مؤتلفه اسلامی برای وحدت اصولگرایان و ضرورت این امر، خاطر نشان کرد: از جناب آقای تقوی و شما بابت این مجالس مفید تشکر میکنم. اما یک چیز من را خیلی ناراحت کرده است و آن مسئله این است که شما انسانهای خوبی هستید؛ اما اتحادی که باید بین شما (اصولگرایان) باشد وجود ندارد و دلم میخواهد به همان اندازه که انسانهای شریف و خوبی هستید با هم متحد باشید و این اتحاد شما به شکلی باشد که بتواند مشکلات نظام را حل و فصل کند. این را بدانید که اگر اتحاد داشته باشید، خدا از شما دفاع میکند. ان الله یدافع ان الذین آمنوا.

وی با ذکر یادی از تلاشهای وحدتآفرین مرحوم عسکراولادی، یادآوری نمود: شما هم چیزی جز خداوند و نظام مقدس و روش عسکراولادی در متابعت از عمود خیمه در نظر ندارید. دشمن جز اینکه عمود خیمه را تصرف کند هدف دیگری ندارد.

ایشان ضمن ابراز نگرانی درخصوص حصول وحدت اصولگرایان تصریح کرد: امیدوارم که شما بتوانید حقیقتا به فعالیتهای خود ادامه دهید و در این امور موفق باشید، کارها خیلی مهم و حساس هستند، ما دعا میکنیم و شما همت کنید. امیدوارم کسانی که کارشکنی میکنند خودشان کنار بروند یا ساکت بمانند.

این مرجع تقلید با اشاره به نامگذاری امسال اظهار کرد: جمله مقام معظم رهبری بسیار والاست، همدلی، همزبانی و من قدری اضافه میکنم صداقت، هرچه میگویید عملکردن به آن. نعوذ بالله این جور نباشد تصمیمی بگیریم و ناگهان افرادی بخواهند تصمیم را از بین ببرند، عدهای تصمیمهای جدی و جمعی میگیرند و عدهای دیگر برای ازبینبردن آن تلاش میکنند.

در ابتدای این دیدار دکتر بادامچیان با ذکر یادی از مرحوم عسکراولادی گزارشی از تلاشهای دبیر سابق حزب مؤتلفه اسلامی در اصفهان داد و گفت: آقای مهندس دانش به دلیل اینکه در صنعت کشور دخیل شدهاند، نمیتوانند مانند سابق در خدمت حزب باشند و حضورشان کمرنگتر شده است. بنا به نظر ایشان و نظر دوستان جناب آقای دکتر جعفرینژاد را که معرف حضورتان هستند و میشناسیم و شخص فرهنگی هستند برای دبیری در نظر گرفتهایم که در محضر شما معرفی کنیم. ایشان مورد اعتماد، خوش قلم و ادیب هستند.

وی همچنین با اشاره به نزدیکبودن انتخابات مجلس؛ نسبتبه حضور مدعیان فاقد گذشت ابراز نگرانی کرد.

https://shoma-weekly.ir/nGIphh