شهرستانها

اصولگرایان استان نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارند

اصولگرایان در استان خراسان شمالی در رابطه با مجلس شورای اسلامی مشکل رای آوری ندارند لذا با توجه و تحلیل انتخابات‌های گذشته دیده می‌شود سرجمع رای اصولگرایی نسبت به اصلاح‌طلبان 70 به 30 است و امروز اصولگرایان نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارند و اصولگرایان از نظر نیروی انسانی مومن و انقلابی و کارشناس آماده کاندیداتوری کم و کسری ندارند.
علی احمدنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: شورای همگرایی اصولگرایان استان خراسان شمالی از تابستان سال 92 تا به امروز فعال بوده و مشارکت اصولگرایان در وحدت، حداکثری است.

وی افزود: همه سلیقههای اصولگرایی و تشکل های همسو و افراد شاخص فعال سیاسی و اثرگذار حضور دارند و روحانیت معظم نیز بهطور فعال در این جمع جلودار هستند.

احمدنیا برنامه کاری شورای همگرایی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: برنامه کاری شورای همگرایی استان هماهنگ با برنامههای شورای همگرایی کشوری است و تلاش برای وحدت حداکثری را در برنامه کاری دارد.

وی در همین زمینه اضافه کرد: شورای همگرایی از ابتدا با برنامه زمانبندی شده و دعوت از همه افراد تاثیرگذار و همراه شروع کرده است و امروز بعد از گذشت بیش از 5/1 سال و برگزاری دهها جلسه منظم دیده میشود کاملا به اهداف تعیین شده رسیده است و وحدت اصولگرایان و دلسوزان نظام و کسانی که دل در گرو نظام ولایی دارند بهطور حداکثری در استان اتفاق افتاده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همچنین خاطرنشان کرد: شورای همگرایی جهت وحدت در همه شهرستانهای استان تشکیل شده است. شورای همگرایی شهرستانها با برنامهریزی و برگزاری جلسات منظم و همراهی با شورای استان تلاشهای قابل قبول نموده است و با شرکت در مجمع استانی توانستند وحدت حداکثری استان را فراهم کنند.

دبیر جبهه پیروان امام و رهبری با اشاره به همزمانی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه انتخابات پیش رو ، شورای همگرایی اصولگرایان استان از حساسیت و مهم بودن انتخابات اسفند ماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی غافل نبوده است و در رابطه با مجلس خبرگان رهبری که تصمیم نهایی با جامعتین است قرار گذاشته شده هماهنگیها و اطلاعات لازم را به ستاد جامعتین در جامعه روحانیت مبارز اعلام و همکاری نماید.

احمدنیا یادآور شد: در خصوص مجلس شورای اسلامی از اول سال جاری، کمیته سیاسی خاص انتخابات در حوزههای انتخابیه استان و همچنین کمیته سیاسی استانی تشکیل شده است.وی ادامه داد: اصولگرایان در استان خراسان شمالی در رابطه با مجلس شورای اسلامی مشکل رای آوری ندارند لذا با توجه و تحلیل انتخاباتهای گذشته دیده میشود سرجمع رای اصولگرایی نسبت به اصلاحطلبان 70 به 30 است و امروز اصولگرایان نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارند و اصولگرایان از نظر نیروی انسانی مومن و انقلابی و کارشناس آماده کاندیداتوری کم و کسری ندارند.

این فعال سیاسی استان با مهم دانستن همدلی نامزدهای احتمالی یادآور شد: کمیته سیاسی با تنظیم برنامهای مدون و زمانبندی شده و تشکیل ده ها جلسه تلاش کرده است با کمک خود نامزدهای احتمالی مطرح در صحنه که اعلام آمادگی همکاری هم کردهاند از تعدد کاندیداها و تشتت آراء اصولگرایان جلوگیری کند.

دبیر استان تاکید کرد: اصولگرایی یک گفتمانی است که با اعتقاد راسخ به نظام ولایی که در راس آن ولایت فقیه میباشد، همه حرکات و سکنات برای خدا و تکلیف شرعی است. فراموش نمیکنیم که باید قبل از هر تصمیمی شرایط را به خوبی تحلیل و با اولویتبندی، تصمیم درست گرفته شود. کمیته سیاسی ابتدا همه دوستان اصولگرایی که آماده برای کاندیداتوری شدهاند را دعوت کرده است.

احمدنیا گفت: با تشکیل کمیته سیاسی پیشنهادات همه شخصیتها و بزرگان اصولگرا و روحانیت معظم و خود کاندیداهای اصولگرا گرفته شد و در آن فرایندی را برای رسیدن به لیست واحد حوزههای انتخابیه تعریف و در برنامه های کاری، زمانبندی شده است.

وی ادامه داد: مطالعه و تحلیل و مشورت و نظرسنجیها جزء برنامه بوده و اجرای برنامه تدوین شده کمیته سیاسی شورای همگرایی استان از نظر زمانبندی کاملا عمل شده و موفق است.

https://shoma-weekly.ir/1s8D3w