شهرستانها

اصولگرایان استان مرکزی قدرتمندانه و متحد به میدان می آیند

اصولگرایان استان با توجه به درپیش‌بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و همه تلاش ما نیز این است که با وحدت و همدلی حضوری قدرتمندانه در انتخابات داشته باشیم.
دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت جانسوز وجود مبارک پیامبر اعظم صلی الله علیه واله وسلم و همچنین شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به آغاز فعالیتهای انتخاباتی تشکلها و گروههای سیاسی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: اصولگرایان استان با توجه به درپیشبودن انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیتهای خود را آغاز کردهاند و همه تلاش ما نیز این است که با وحدت و همدلی حضوری قدرتمندانه در انتخابات داشته باشیم.

نادر مقدسی درباره دیدگاه حزب مؤتلفه استان مرکزی درخصوص ارائه یک لیست مشترک دراستان گفت: تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد و از همه اصولگرایان استان برای رسیدن به وحدت و حضور منسجم در انتخابات مجلس دعوت به عمل آوردهایم و در این مسیر نیز حرکت میکنیم.

مقدسی اظهار داشت: ما از حضور روحانیت معظم در فرایند وحدت بخشی به اصولگرایان استقبال میکنیم و برای محوریت روحانیت و هدایتهای آنان احترام خاصی قائل هستیم و امیدواریم در استان مرکزی این محوریت با قوت شکل بگیرد و همه اصولگرایان به آن پایبند باشند.

مقدسی ضمن آسیبشناسی فعالیتهای حزبی در استان ابراز داشت: نباید فعالیت احزاب سیاسی که نقش مهمی در برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند، تنها معطوف به زمان انتخابات باشد؛ بلکه احزاب باید به صورت مستمر و پایدار به ایفای نقش خود درجامعه بپردازند.

دبیر حزب مؤتلفه استان مرکزی ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه را وظیفه نیروهای اصولگرا دانست و گفت: ناامیدکردن مردم، از اهداف دشمن است و ما باید ضمن تلاش مستمر برای حل مشکلات به مردم روحیه و امید بدهیم.

وی افزود: رفتارها نباید به گونهای باشد که ناامنی و ناامیدی رابه جامعه ترزیق کند؛ چراکه ماحصل این رفتار مشارکت ضعیف مردم در انتخابات و آسیبرساندن به سرمایههای اجتماعی است.

مقدسی تاکید کرد: امروز عدهای هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ را آنچنان که باید مورد توجه قرار نمیدهند و برخی نیز سعی میکنند این هشدار را محملی برای سیاسیکاری قرار دهند که هردوی این اقدامات خطاست.

https://shoma-weekly.ir/6z4Nn9