شهرستانها

اصل بی بدیل ولایت فقیه محاسبات دنیازدگان رابه‌هم ریخت

سیدمحمد هاشمی فرد گفت: ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران برخورداری از اصل بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه است که محاسبات دنیا‌زدگان سیاست گزیده نگون‌بخت را به‌ هم ریخت.
سیدمحمد هاشمی فرد گفت: ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران برخورداری از اصل بیبدیل ولایت مطلقه فقیه است که محاسبات دنیازدگان سیاست گزیده نگونبخت را به هم ریخت.

وی افزود: ولایت فقیه این توانمندی را دارد که در هر شرایط طوفانی، چونان فرشتهای نجات بخش دست امت اسلامی را در مشت به فشارد و با انگشت اشارت رهاییبخش، آنها را به جانب افق آرامش رهنمون شود.

هاشمی فرد عنوان کرد: این حقیقت آشکار در نهم دی ماه یکبار دیگر رخ نشان داد و امامت امت، ناخدای باخدای کشتی انقلاب قامت آراست و بر دل دریایی امت چنان نظر کرد که کشتی انقلاب از ورطه طوفان فتنه و باد مخالف عوام فریبی به ساحل امن و آرامش پهلو گرفت و سکون یافت.

قائم مقام دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر درباره برجام گفت: تمدید تحریمهای 10 ساله آمریکاییها، پتک سنگینی بر تندیس شیشهای ترکدار برجام است که خباثت پایانناپذیر دشمنان سوگند خورده ملت ایران را پیش چشم همه خردمندان باز مینمایاند .

وی ادامه داد: از سویی دیگر، هشدار و درایت رهبر معظم انقلاب است که خوشبینی به اهریمنان را ناپسند و مذموم دانسته و همگان را از آن بر حذر داشتهاند و از جهتی سادهانگاری دلبستگان به برجام و تسلیم خندههای شیطانی شیاطین شدن و نادیده انگاشتن اشارات بصیرت بخش ولی فقیه را نکوهش می کند.

https://shoma-weekly.ir/9DrvEv