شهرستانها

اصلاح طلبان هرگز نخواستند مرز خود را مشخص کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت:اصلاح طلبان هرگز نخواستند مرز خود را از دگراندیشان و بیگانگان مشخص کنند و این همان تاکید مقام معظم رهبری در تیرماه سال 78 بود که فرمودند ‘اپوزیسیون داخلی باید مرز خود را با دشمنان نظام و انقلاب رعایت کند’.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان فضای شهر قزوین را عطرآگین کرد اما کاش از ظرفیت احزاب فعال استان نیز در این زمینه استفاده به عمل می آمد.

به گزارش ایرنا محمدحسین شفیعیها ادامه داد: تشکیل خانه احزاب تنها هدف ما نبوده و باید در کنار این مسئله مهم برنامه ها و چگونگی فعالیت احزاب نیز تعیین شود تا شاهد خروجی بی فایده از آن نباشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: سلیقه و گرایش های سیاسی متفاوت باید در کنار یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند تا مشکلات اجتماعی و جامعه را بتوانند با همفکری برطرف کنند که تشکیل خانه احزاب می تواند در تحقق این موضوع، ارزشمند باشد.

شفیعی ها، دغدغه اصلی را نداشتن جهت گیری سیاسی در خانه احزاب برشمرد و یادآور شد: همواره باید سازوکاری فراهم کرد تا اگر زمانی خانه احزاب به دلایلی از جمله گرایش های عقیدتی و سیاسی در مسیر انحراف قرار گرفت، امکان انحلال آن وجود داشته باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هم اکنون در بین احزاب اصولگرا این دغدغه وجود دارد که عملکرد سیاسی در عرصه انتخابات به کجا خواهد رسید و ما از این دست تجربه ها بسیار داشته ایم، افزود: به عنوان مثال در انتخابات سال 96، ما نمی خواهیم بگوییم که تقلب یا تخلف شد، اما این رویداد سیاسی به گونهای برگزار شد که مدیران سیاسی استان می خواستند انجام شود و اتفاقا با وجود همه انتقادات، هیچ پاسخگویی صورت نگرفت.

شفیعی ها ادامه داد: اصلاح طلبان هرگز نخواستند مرز خود را از دگراندیشان و بیگانگان مشخص کنند و این همان تاکید مقام معظم رهبری در تیرماه سال 78 بود که فرمودند ‘اپوزیسیون داخلی باید مرز خود را با دشمنان نظام و انقلاب رعایت کند’.

https://shoma-weekly.ir/oDQTbv