شهرستانها

اصلاح‌طلبان روی شهرستان‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند

اصلاح‌طلبان روی شهرستان‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند به همین دلیل آنها از یک سو اصرار به تغییر مسئولین اجرایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و اعتدال‌گرایی و شایسته‌سالاری را تنها در اصلاح‌طلبی معنا می‌کنند و از سوی دیگر برنامه‌ریزی کرده‌اند تا کاندیداهای رد‌صلاحیت شده خود را در ادوار گذشته به تایید شورای نگهبان برسانند.
غلامحسین چوبینی گفت: بعضی از اصلاحطلبان با جوسازی و جنگ روانی سعی دارند تا شورای نگهبان را به عدول از مواضع انقلابی و قانونی خود وادار نمایند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس افزود: کمیته انتخابات مدتی است که در استان فارس شکل گرفته و کار این کمیته رصد انتخابات آینده است.

چوبینی افزود: رقیب اصلی ما یعنی اصلاحطلبان هم بهطور جّد و مشابه کارکردهاند و در شهرستانهای استان در حال شکلدادن شوراهای هماهنگی خود هستند.

دبیر استان فارس یادآور شد: اصلاحطلبان روی شهرستانها حساب ویژهای باز کردهاند به همین دلیل آنها از یک سو اصرار به تغییر مسئولین اجرایی را در دستور کار خود قرار دادهاند و اعتدالگرایی و شایستهسالاری را تنها در اصلاحطلبی معنا میکنند و از سوی دیگر برنامهریزی کردهاند تا کاندیداهای ردصلاحیت شده خود را در ادوار گذشته به تایید شورای نگهبان برسانند.

وی در این ارتباط افزود: لذا این روزها بازار ارتباطگیری آنها با عناصر اثرگذار در استان و شهرستانها بسیار داغ شده است و همچنین بعضا با جوسازی و جنگ روانی و مظلومنمایی سعی دارند تا هیئتهای نظارت شورای نگهبان را به عقبنشینی و عدول از مواضع انقلابی و قانونی خود وادار نمایند. لذا هیئتهای اجرایی و نظارت باید مراقب این ترفندها باشند. البته این بدان معنا نیست که چنانچه برخی در ادوار گذشته صلاحیتشان احراز نشده زمینه دفاع از خود برایشان فراهم نشود. این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات بهدستآمده اصلاحطلبان این بار بنا دارند از تمام ظرفیتهای آشکار و پنهان خود بهره ببرند از جمله تصمیم دارند تمام نیروهای خود را چه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و چه مجلس شورای اسلامی تشویق به ثبتنام نمایند که چنانچه عناصر مسئلهدار آنها تایید نشدند عناصر ناشناخته شان پا به عرصه انتخابات بگذارند و پس از تایید صلاحیتها روی شخص یا اشخاص مدنظر خود به وحدت برسند و با تمام توان آنها را مورد حمایت همه جانبه خود قرار دهند.

چوبینی ادامه داد: همین حالا کسانی که مطرح هستند یا در حال فعالیت انتخاباتیاند اکثرا از جریان اصلاحطلبی هستند و نوعا از حمایتهای تبلیغاتی و سیاسی این جریان سود میبرند. دبیر استان گفت: من به آن بخش از جریان اصلاحطلب منصف و متعادل که در چارچوب نظام اسلامی فعالیت میکنند و به استقلال کشور و اقتدار نظام و منافع ملی میاندیشند توصیه میکنم که مواظب باشند تحت تاثیر نشاندادن در باغ سبز و وعدههای توخالی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و عوامل سرسپرده داخلی آنها از جمله فتنهگران که چشم طمع به همراهی جریان اصلاحطلب در کشور دوختهاند، قرار نگیرند و لذا با تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه در همه زمینهها و حرکت در چارچوب نظام اسلامی دست رد به سینه آنها بزنند و از نفوذشان در داخل کشور جلوگیری و آنها را مایوس و ناکام گذارند.

وی اضافه کرد: اما به اصولگرایان هم توصیه میکنم تا شرایط کنونی کشور و منطقه را بهخوبی درک کنند و در انتخاب خود قومیتگرایی و محلیگری را بر اصولگرایی ترجیح ندهند و با انتخاب اصلاح مقبول، به تکلیف الهی خود عمل کنند و وحدت را که رمز پیروزی و موفقیت در انتخابات است پیشه خود سازند و از کثرت کاندیداها و جدایی بپرهیزند و انتخابات اخیر را مایه عبرت خود قرار دهند.

از طرفی هم فریب اعلان حمایت برخی عناصر اصلاحطلب از خود را نخورند و به وعده دروغین آنها دل خوش ندارند چراکه «به صد وعده خوبان یکی وفا نشود» زیرا عقل به ما حکم میکند آزمودن آزموده خطاست.

https://shoma-weekly.ir/WrmPfN