شهرستانها

اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌ سیاسی روبه‌رو می‌شوند

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.


دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.
مراد کاظمی در مجمع اصول‌گرایان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر عنوان امام به مقام معظم رهبری برای نامیدن مقام ولایت در کشور در آخر دهه شصت، افزود: متاسفانه این تحریف نام به دلایلی انجام گرفته که باید با آگاهی و درایت با آن مقابله کرد.
کاظمی تصریح کرد: رسانه‌های غربی و برخی از عناصر داخلی سعی می‌کنند تا از به کار بردن عنوان امام برای آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خودداری کنند و ایشان را تنها یک رهبر مذهبی جلوه دهند. وی بر ضرورت نامیدن مقام معظم رهبری با عنوان امام تاکید کرد و گفت: از این به بعد تمام اعضای مجمع اصولگرایان استان ایشان را تحت عنوان امام می‌نامند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انتخابات سال آتی اظهار داشت: تحلیل‌های متفاوتی می‌توان از فضای انتخاباتی در سال آینده ارائه داد. کاظمی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آینده شاهد رقابت گفتمان‌ها به جای رقابت جریان‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی روبه‌رو می شود، گفت: این جریان پایگاه اجتماعی خود را از دست داده و عده‌ بسیاری از آنها از ادامه دادن در این مسیر برمی‌گردند. کاظمی تصریح کرد: در انتخابات آتی با تحریم‌ها و تهدیدهای بسیاری روبه‌رو خواهیم شد که البته این تهدیدات با درایت مسئولان اثرگذار نخواهد شد. دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین تحولات منطقه، بیداری اسلامی و مسئله سوریه از اهمیت بیشتری برخوردار می‎شود.
کاظمی به رویکرد مجمع اصولگرایان در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: رویکرد این مجموعه غیرحزبی و غیرجناحی است.
وی با اشاره به فعالیت‌های رسمی این مجمع در چهارمحال و بختیاری افزود: این مجمع در چهارمحال و بختیاری از یک سال قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری فعالیت‌های خود را رسما آغاز کرد و امروز به تشکل منسجم تبدیل شده است

https://shoma-weekly.ir/Y6q8Mz