شهرستانها

اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌ سیاسی روبه‌رو می‌شوند

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی روبه‌رو می‌شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی روبه‌رو می‌شود.
مراد کاظمی در مجمع اصولگرایان استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از افتخارات بزرگ و جاودان مردم کشور است که باید در گرامیداشت آن همه تلاش خود را به کار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به تغییر نام امام به مقام معظم رهبری برای نامیدن مقام ولایت در کشور افزود: متاسفانه این تحریف نام به دلایلی انجام گرفته که باید با آگاهی و درایت با آن مقابله کرد.
کاظمی تصریح کرد: رسانه‌های غربی و برخی از عناصر داخلی سعی می‌کنند تا از به کار بردن عنوان امام برای آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خودداری کنند و ایشان را تنها یک رهبر مذهبی جلوه دهند.
وی بر ضرورت نامیدن مقام معظم رهبری با عنوان امام تاکید کرد و گفت: از این به بعد تمام اعضای مجمع اصولگرایان استان ایشان را تحت عنوان امام می‌نامند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انتخابات سال آتی اظهار داشت: تحلیل‌های متفاوتی می‌توان از فضای انتخاباتی در سال آینده ارائه داد.
کاظمی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آینده شاهد رقابت گفتمان‌ها به جای رقابت جریان‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی با کاهش ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی روبه‌رو می‌شود، گفت: این جریان پایگاه اجتماعی خود را از دست داده و عده‌ بسیاری از آنها از ادامه دادن در این مسیر برمی‌گردند.
کاظمی تصریح کرد: در انتخابات آتی با تحریم‌ها و تهدیدهای بسیاری روبه‌رو خواهیم شد که البته این تهدیدات با درایت مسئولان اثرگذار نخواهد شد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین تحولات منطقه، بیداری اسلامی و مسئله سوریه از اهمیت بیشتری برخوردار می‎شود کاظمی به رویکرد مجمع اصولگرایان در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: رویکرد این مجموعه غیرحزبی و غیرجناحی است. وی با اشاره به فعالیت‌های رسمی این مجمع در چهارمحال و بختیاری افزود: این مجمع در چهارمحال و بختیاری از یک سال قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری فعالیت‌های خود را رسماً آغاز کرد و امروز به تشکل منسجم تبدیل شده است.

https://shoma-weekly.ir/dsSa7m