شهرستانها

اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهند رقیبشان از جریان انحرافی باشد

دبیر استان فارس حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه فرزند انقلاب است، گفت: دشمن بر نقش موتلفه در پاسداری از ولایت و انقلاب واقف است و از این رو سعی می‌کند به این تشکیلات ضربه بزند.
دبیر  استان فارس حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه فرزند انقلاب است، گفت: دشمن بر نقش موتلفه در پاسداری از ولایت و انقلاب واقف است و از این رو سعی می‌کند به این تشکیلات ضربه بزند.
غلامحسین چوبینی در گردهمایی دبیران شهرستان های حزب موتلفه استان فارس اظهار داشت: در بسیاری از موارد که سخنی علیه حزب موتلفه اسلامی مطرح شده است، از پاسخ‌گویی پرهیز کرده و زمینه را برای حفظ وحدت و آرامش فراهم کرده‌ایم.
چوبینی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه موتلفه پیگیری منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم بوده که حفظ وحدت و آرامش نیز از جمله آنها است.
این فعال سیاسی ادامه داد: برای حفظ وحدت جامعه باید بر طبق قانون، مدیران به وظایف خود عمل کنند و آنها زمانی می‌توانند موفق شوند که بر اساس اصل شایسته‌سالاری گزینش شده باشند.
وی بیان کرد: در دهه گذشته چنانچه از ظرفیت بالای اصولگرایان در سیستم مدیریتی این استان استفاده می‌شد، شاهد بسیاری از مشکلات و معضلات نبودیم.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: با وجود اینکه اصلاح‌طلبان در انظار عمومی عنوان می‌کنند که موقعیت فعلی بهترین موقعیت آنان است اما امیدی به انتخابات ریاست جمهوری ندارند و سعی می‌کنند به صورت چراغ خاموش شوراها را به دست گیرند.
چوبینی بیان کرد: ممکن است اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری به عمد گزینه‌ای تندرو را معرفی کنند که مورد پذیرش قرار نگیرد یا اینکه از چهره‌های معتدل که از فیلتر شورای نگهبان می‌گذرند، استفاده کنند.
وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهند رقیبشان از جریان انحرافی باشد و انتخابات به دور دوم کشیده شود.

https://shoma-weekly.ir/Tqiwe7