ورزش

اصلاح‌طلبان بی منطق به جان والیبال افتادند!

قانون‌شکنان اصلاح‌طلب به بهانه عدم حضور بانوان به مچ‌گیری از فدراسیون والیبال به یک باره «قانونمند» شدند! و به جان این ورزش افتادند و فضا را به سود دشمنان آلوده کرده‌اند. به عبارت دقیق‌تر دوستان اصلاح‌طلبی که در حال و هوای جنجال آفرینی و سروصدا و کشاندن پای فدراسیون جهانی والیبال سیر می‌کنند تا تیم قدرتمند ایران را به دلایل عدم حضور بانوان از میزبانی محروم کنند و به دسته پایین‌تر سقوط دهند!
سعید سعیدزاده- تیم ملی والیبال ایران در چارچوب مسابقات لیگ جهانی ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه 29 و 31 خرداد ماه گذشته و نیز پنجم و هفتم تیر ماه جاری در حالی به مصاف دو تیم ملی آمریکا و لهستان رفت که پیش از آن در رسانههای اصلاحطلب بحثهای مختلفی پیرامون چرایی عدم حضور بانوان در سالن مسابقات، تهدیدهایی مبنی بر محرومیت سخت در انتظار والیبال ایران و... با تیترهای آن چنانی به چاپ رسیده است! در واقع این نشریات اصلاحطلب با بازکردن این گونه بحثها آب به آسیاب دشمنان ریختند! و برای زیرسوالبردن نظام مقدس جمهوری اسلامی آدرسهای غلط و سوژههای ناب(!) به بنگاه تبلیغاتی غرب دادهاند.

کسانی که در این چند ساله اخبار والیبال را پیگیری میکنند و از نزدیک مدیران ارزشی فدراسیون والیبال را میشناسند، خوب میدانند چگونه والیبال ایران از یک تیم دست و پا بسته به این جایگاه رفیع رسید و پس از سالها فترت، به همت مدیری مدبر و آیندهنگر مثل حاج محمدرضا یزدانی خرم با تدوین طرحهای پیشرفته دراز مدت در سطوح نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان گامی بلند در جهت تعالی این رشته برداشت و سپس این امانت ارزنده را برای جانشین توانایش «محمدرضا داورزنی» بر جای گذاشت و امروزه سرنوشت والیبال کشورمان چنین رقم خورد که آمریکا و روسیه دو ابر قدرت والیبال را مقهور خود کند و با پیروزیهای ارزندهاش سبب ساز غرور ملی و نشاط و شادی در میان جامعه شود.

این رشته ورزشی و بسیار کم حاشیه همچنان در حال پیشرفت است. منتهای مراتب اگر بگذارند! با این هیاهو و جنجالی که اخیرا اصلاحطلبان بی منطق به پا کردهاند، جای تامل فراوان دارد.

بدیهی است عدم حضور بانوان در سالن 12 هزار نفری و اختلاط زن و مرد در سالن تصمیم درستی بود که از گذشته گرفته شده است. چون با توجه به عرف جامعه ایرانی و اعتقادات مذهبی انتظار هم میرفت که چنین تصمیمی اتخاذ شود؛ اما سوء استفاده سیاسی و حزبی اصلاحطلبان از این ماجرا بسیار زشت و بداخلاقی سیاسی محسوب میشود. تیم ملی والیبال کشورمان در حالی قرار بود میزبان 6 بازی در خانه باشد که شرایط بسیار حساسی از نظر کسب امتیازات پشت سر میگذاشت.

بدون تردید، در چنین شرایطی تیم ملی والیبال ایران نیاز به آرامش دارد. اما قانونشکنان اصلاحطلب به بهانه عدم حضور بانوان به مچگیری از فدراسیون والیبال به یک باره «قانونمند» شدند! و به جان این ورزش افتادند و فضا را به سود دشمنان آلوده کردهاند. به عبارت دقیقتر دوستان اصلاحطلبی که در حال و هوای جنجال آفرینی و سروصدا و کشاندن پای فدراسیون جهانی والیبال سیر میکنند تا تیم قدرتمند ایران را به دلایل عدم حضور بانوان از میزبانی محروم کنند و به دسته پایینتر سقوط دهند! باید بدانند سخت در اشتباهاند. بانوان والیبالدوست متعهد ایرانی که به سرنوشت ورزش کشورشان علاقه دارند برخلاف نظر معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان فکر میکنند و با علاقه و طیبخاطر پای گیرندههای تلویزیون نشستند و اجازه ندادند از بازی ایران با آمریکا و لهستان بهرهبرداری سیاسی کنند. بانوان کشورمان نشان دادند که در منزل هم میتوان نشست و از دیدن والیبال لذت برد؛ همان طور که برادرانشان از تماشای دیدار ایران و روسیه از تلویزیون لذت بردند.

ما که هر چه قدر فکر کردیم و به ذهنمان فشار آوردیم، متوجه نشدیم چرا نشریات اصلاحطلب در آستانه میزبانی ایران در لیگ جهانی والیبال هوس جنجالآفرینی به سرشان زده و میخواستند کام والیبال دوستان ایرانی تلخ شود!؟

https://shoma-weekly.ir/Bxfqlf