شهرستانها

اصلاح‌طلبان افراطی خراسان شمالی استاندار را زیر منگنه قرار داده‌اند

اخیراً اصلاح‌طلبان افراطی استان، استاندار را تحت فشار قرار داده‌اند که برخی مدیران از بازماندگان اصولگرایان را که در برخی پست‌ها باقی مانده‌اند، باید عزل کنند.
به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، جلسه شورای سیاسی اجتماعی حزب مؤتلفه اسلامی با موضوع انتخابات 94 و با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این جلسه علی احمدنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی به ورود زود هنگام اصلاحطلبان به مسائل انتخابات 94 اشاره کرد و گفت: شرایط خاص کشور، مسئله مذاکرات هستهای و تحلیلهای سادهلوحانه افرادی مسئله انتخابات را از جهاتی حساس کرده است؛ لذا اصولگرایان و دلسوزان واقعی انقلاب و اسلام باید هرچه در توان دارند برای جهتدهی افکار صحیح مردم به میدان بیاورند.

وی گفت: از دولت باید حمایت کنیم و توفیق دولتمردان آرزوی ما است؛ زیرا آنها بهعنوان نماینده نظام تلاش و فعالیت میکنند؛ اما برخی نیروهای مسئله دار سیاسی، در قالب حمایت از دولت آگاهانه یا ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن میریزند؛ لذا یکی از وظایف انقلابی ما در حال حاضر این است که با آگاهی و هوشیاری و اطلاعرسانی بموقع و مؤثر به مردم از بسترهایی که افکار عمومی را مخدوش میسازد، جلوگیری کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی همچنین گفت: جلسات شورای سیاسی اجتماعی برای ارزیابی به روز و دقیق اوضاع سیاسی استان به دفعات بیشتری نسبتبه قبل برگزار خواهد شد و از اعضاء خواست که با قوت بیشتری در این جلسات شرکت کنند.

از نکات قابل توجه این جلسه نقل برخی خبرهایی است مبنیبر اینکه بهرغم اینکه تغییر مدیریتها در استان به شکل گستردهای به نفع اصلاحطلبان صورت گرفته است؛ اما اخیراً اصلاحطلبان افراطی استان، استاندار را تحت فشار قرار دادهاند که برخی مدیران از بازماندگان اصولگرایان را که در برخی پستها باقی ماندهاند، باید عزل کنند.

https://shoma-weekly.ir/MkzpQg