شهرستانها

اصلاح‌طلبان استان می‌خواهند با برند اصولگرایی تایید صلاحیت بگیرند

اصلاح‌طلبان به طور جدی در استان فعالیت و با برنامه عمل می‌کنند و افراد زیادی از اصلاح‌طلبان ثبت‌نام کرده‌اند. حتی شاید چندین برابر اصولگرایان ثبت‌نام کرده باشند و نیروهای شاخص و متخصص هم دارند و اینها لایه‌های مختلفی را مطرح کردند و منتظرند ببینند افرادی که در دوره‌های گذشته رد‌صلاحیت شدند در این دوره تایید می‌شوند یا نه. اگر تایید شوند یا نشوند لیست‌شان را می‌بندند؛ ولی آنچه که به نظر می‌آید این است که آنها تلاش می‌کنند با نام اصولگرایی هر طور شده مسئولان اجرایی و نظارت را قانع کنند که اینها تایید شوند و اگر هم تایید نشوند به نظر می‌آید که آنها به وحدت می‌رسند.
غلامحسین چوبینی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار «شما» در خصوص برنامههای انجامشده در دفتر حزب در راستای وحدت اصولگرایان گفت: در استان ما سازوکاری طراحی شده است که یک شورای هماهنگی اصولگرایی در استان شکل بگیرد و این شورا ماهها است که شکل گرفته و سعی شده تا جایی که امکان دارد از همه گروههای اصولگرا و شخصیتهای حقیقی برای تشکیل شورای تصمیمگیری دست به کار شوند.

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد: شورا و کمیتهای هم برای شهرستانها تشکیل شده که کار شناسایی و تشکیل شورای هماهنگی در شهرستانها را برعهده دارد و همچنین نشست این شوراها با مرکز استان و بعد از آن نشست با کاندیدای اصولگرا و مطرح اصولگرایی و بعد از طیکردن این روند با نظر شورای شهرستانها، افراد صاحب نظری را برای کاندایدای اصولگرایی که با جبهه متحد اصولگرایی مشخص میشود که به احتمال زیاد باید صبر کنیم تا صلاحیتها مشخص شود آن موقع ما نظرمان را رسما اعلام میکنیم.

وی در خصوص فعالیت رقبا در استان افزود: اصلاحطلبان به طور جدی در استان فعالیت و با برنامه عمل میکنند و افراد زیادی از اصلاحطلبان ثبتنام کردهاند. حتی شاید چندین برابر اصولگرایان ثبتنام کرده باشند و نیروهای شاخص و متخصص هم دارند و اینها لایههای مختلفی را مطرح کردند و منتظرند ببینند افرادی که در دورههای گذشته ردصلاحیت شدند در این دوره تایید میشوند یا نه. اگر تایید شوند یا نشوند لیستشان را میبندند؛ ولی آنچه که به نظر میآید این است که آنها تلاش میکنند با نام اصولگرایی هر طور شده مسئولان اجرایی و نظارت را قانع کنند که اینها تایید شوند و اگر هم تایید نشوند به نظر میآید که آنها به وحدت میرسند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس درخصوص ویژگیهای مجلس دهم تصریح کرد: مجلس دهم باید ویژگیهای مثبت مجلس نهم را داشته و اشکالات مجلس نهم را هم نداشته باشد. این تعریف جامعی از مجلس دهم است. در مجلس دهم مسئلهای که اهمیت دارد این است که کسانی از اصولگرایان باید وارد شوند که منعیات مقام معظم رهبری را در راس برنامه خودشان قرار دهند بهعنوان نمونه موضعشان در برابر جریان فتنه خیلی شفاف و محکم باشد، موضعشان در مورد نفوذ دشمن خیلی شفاف و ثابت باشد.

https://shoma-weekly.ir/ojrzmy