زنان

اصلاح سبک زندگی در غلبه بر تحریم‌ها مؤثر است

عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی به تلاش غربی‌ها برای ترویج فرهنگ خود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران اشاره کرد و گفت: غربی‌ها با ایجاد شبکه‌های فارسی متنوع اسلام آمریکایی را طراحی کرده‌اند و بر عفت فرد و خانواده آسیب رسانده‌اند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی چادر را نماد افتخار ملت ایران در دنیا معرفی کرد و گفت: چادر پرچم افتخار و فرهیختگی زن مسلمان ایرانی است.

لاله افتخاری گفتگو با فارس شناخت مولفه‌های سبک زندگی را در غلبه بر تحریم‌ها و فشارها تاثیرگذار دانست.

وی عضو کمیسیون فرهنگیبا بیان اینکه مقام معظم رهبری مولفه‌های زیادی در سبک زندگی بیان کردند، افزود: سبک نوع لباس، ازدواج و مسکن باید با سبک زندگی اسلامی هم‌خوانی داشته باشد و الگوی مصرف و خوراک باید مهم است و باید بتواند بر جسم و روح اثرگذار باشد.

وی مجلس کسب و کار، رفتار در محل کار، دانشگاه و مدرسه را در سبک زندگی با اهمیت خواند و تصریح کرد: فرهنگ قناعت و مدیریت زمان مهم است.

عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی به تلاش غربی‌ها برای ترویج فرهنگ خود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران اشاره کرد و گفت: غربی‌ها با ایجاد شبکه‌های فارسی متنوع اسلام آمریکایی را طراحی کرده‌اند و بر عفت فرد و خانواده آسیب رسانده‌اند.

افتخاری چادر را نماد و پرچم‌دار افتخار ملت ایران در دنیا معرفی کرد و افزود: چادر پرچم افتخار و فرهیختگی زن مسلمان ایرانی است.

وی تاکید کمیسیون فرهنگی مجلس را بر ساماندهی مد ولباس دانست و تصریح کرد: این موضوع پیگیری می‌شود و انتظار می‌رود سهل‌انگاری نشود.

افتخاری با تاکید بر اینکه بانوان پارلمان جهان اسلام باید سبک زندگی اسلامی را با قالب خوبی انجام دهند، افزود: مقام معظم رهبری با مدی که جوشیده از داخل کشور باشد، مخالف نیستند.

وی مدل‌های وارداتی را موجب تغییر نوع پوشش زنان و مردان کشور دانست و خاطرنشان کرد: اصلاح سبک زندگی با شاخص‌های ایران اسلامی امکان‌پذیر است.
https://shoma-weekly.ir/gpckFu