شهرستانها

اصفهان در تدارک پیروزی اصولگرایان متحد است

شورای همگرایی اصولگرایان اصفهان که برآمده از تمامی طیف‌های اصولگراست ، در ادامه جلسات خود به ایجاد شورای برنامه ریزی رسیده است که یکی از خروجی‌های آن محسوب می شود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان اصفهان گفت: مؤتلفه در انتخابات پیش رو در ائتلاف خود با سایر اصولگرایان سهم خواهی نمیکند و تنها برای ورود نمایندگانی به مجلس آینده تلاش میکند که از فاکتورهای اصولگرایی برخوردار باشند.

مسعود جعفرینژاد اظهار کرد: مؤتلفه اسلامی جزء احزاب قدیمی و با ریشه جریان اصولگرایی است که به واسطه همین ویژگی از ویژگی شیخوخیت میان احزاب جریانهای هم سوی اصولگرایی برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه ما هر کسی که از اصول خاصی از جمله التزام به ولایت مطلقه فقیه و حرکت بر محور روحانیت پیروی کند اصولگراست بنابراین از نگاه ما اعضای جبهه پایداری نیز در جرگه اصولگرایان قرار میگیرند.

دبیر حزب مؤتلفه استان اصفهان گفت: توانستیم با محوریت برخی از شخصیتهای برجسته استان مانند آیت الله بهشتی نژاد و آیت الله مهدوی، نماینده محترم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تشکل مربوط به اصولگرایان استان اصفهان را ایجاد کنیم.

وی افزود: تشکل مزبور که توانسته است به عنوان محور همه طیف های اصولگرا مطرح بشود، تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده که به یاری خدا تا به امروز نتایج قابل توجهی هم داشته است.

جعفرنژاد اضافه کرد: شورای همگرایی اصولگرایان اصفهان که برآمده از تمامی طیفهای اصولگراست ، در ادامه جلسات خود به ایجاد شورای برنامه ریزی رسیده است که یکی از خروجیهای آن محسوب می شود.

وی یادآور شد: از این بین تعداد 15 نفر انتخاب شدند تا برای برنامه ریزی اقدامات خود را شروع کنند و علی ایحال باعث شد به وحدت مورد انتظاری منتهی شود.

https://shoma-weekly.ir/VJW6f3