شهرستانها

اصحاب رسانه استان دچار روزمرگی استکبار خبری نشوند

از جامعه خبرنگار و همین‌طور اصحاب رسانه که در استان کهگیلویه و بویراحمد ایفای نقش می‌کنند می‌خواهم دچار روزمرگی استکبار خبری نشوند و مسئولیت خطیر خود را ناظر بر ارزش‌ها دانسته و با معیارهای انقلابی فعالیت رسانه‌ای کنند.
دانشی گفت: دنیای امروز شاهد رقابت قدرتهای بزرگ بر سر تسخیر افکار عمومی است. تأثیر شگفتانگیز رسانهها در مدیریت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی جوامع و جنگ رسانهها موجب شده است عدهای از صاحبنظران، عصر حاضر را عصر رسانهها نامگذاری میکنند. دانشی افزود: امروزه در سیر تحولات و تکاپوی فرهنگی، نقش ارتباطات و پویایی فرهنگی توسط رسانهها ساماندهی میشود.

لذا رسانهها با عنوان فناوری ارتباطات، گفتمان خاصی پیدا کردهاند و گفتمان رسانهای جایگاه ویژهای به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد: متأسفانه امروزه بخش مهمی از رسانهها پادوی استکبار و ابزاری در دست زر و زور و تزویر شدهاند. و رسانههای ابزاری وظیفه خبری خود را در مشاهده ظلم و ستمی که بر کودکان فلسطین اشغالی، یمن و... میگذرد به خوبی انجام دادهاند یا با سکوت خود و گزارش دوگانه و جانبدارانه از حامیان ظالمان و استکبار شدهاند.

علیمحمد دانشی با یادآوری اینکه همه انبیاء الهی از حضرت آدم(ع) تا حضرت خاتم(ص) رسالت خویش را با دریافت خبر از جانب خداوند سبحان آغاز نمودهاند یادآور شد: از جامعه خبرنگار و همینطور اصحاب رسانه که در استان کهگیلویه و بویراحمد ایفای نقش میکنند میخواهم دچار روزمرگی استکبار خبری نشوند و مسئولیت خطیر خود را ناظر بر ارزشها دانسته و با معیارهای انقلابی فعالیت رسانهای کنند.

https://shoma-weekly.ir/piqTtw