زنان

اسلام آمریکایی در پوششی زنانه

«جنگ نرم، راست است.این یک واقعیت است؛یعنی الان جنگ است. البته این حرف را من امروز نمی‌زنم، من بعد از جنگ از سال67، همیشه این راگفته ام؛ بارها وبارها. علت این است که من صحنه را می‌بینم؛ چه بکنم اگرکسی نمی‌بیند؟! امروز جمهوری اسلامی ونظام اسلامی با یک جنگ عظیمی مواجه است.» (مقام معظم رهبری)
زینب افشار- «جنگ نرم، راست است.این یک واقعیت است؛یعنی الان جنگ است. البته این حرف را من امروز نمیزنم، من بعد از جنگ از سال67، همیشه این راگفته ام؛ بارها وبارها. علت این است که من صحنه را میبینم؛ چه بکنم اگرکسی نمیبیند؟! امروز جمهوری اسلامی ونظام اسلامی با یک جنگ عظیمی مواجه است.» (مقام معظم رهبری)

 

  پروندهای به نام سکینه

دربین سال های85 تا 89 پرونده سیاه ومغشوش زنی متأهل وصاحب دو فرزند ساکن آذربایجان همچون کلافی به هم پیچیده افکار عمومی را مشغول میکند. زنی که به خاطر ارتباط نامشروع با مردی دیگر و قتل همسرش، قرار است مجازات شود وهمزمان ، شبه دلسوزان خارج نشین با شعار حقوق بشر پرونده سیاه او را دنبال میکنند .

اما به راستی این قوم مدعی حقوق بشر از چه طایفهای بودند؟

مینا احدی ، کمونیسم ضدانقلاب  که در 8 سال دفاع مقدس به آمریکا پناهنده شد برای دفاع از زنان، لوژنشین منافقان خارج از کشور شد. حالا او که مدعی حقوق بشراست ، پا در کفش پرونده سکینه می کند و با ارسال وکلای ضدانقلاب سعی در رسانه ای کردن ماجرای او میکند ودائماً به فرزندان گوشزد می کند که به دروغ بگویند مادرمان را شکنجه می کنند واو را ممنوع الملاقات کردهاند. این کمونیسم ضدانقلاب درمصاحبه ای با اشاره به فتنه 88 بعد ازانتخابات ایران اذعان میدارد که عکس سکینه را باید کنار ندا آقاسلطان گذاشت ! سکینه قربانی قوانین جمهوری اسلامی شده !در ادامه برای دفاع از سکینه با پشتیبانی شخص اوباما تجمع هایی توسط کمونیسم ها درخیابان ها برگزار می شود.

 

  از هنر تا سیاست به قیمت عریانی و انحطاط اخلاقی

این بار قراراست توپ ضدانقلاب های خارج نشین در زمین هنرپرتاب شود . گلشیفته فراهانی که درعرصه سینما نقش آفرینی می کرد ، همزمان با فتنه 88 درایران ، به آمریکا سفرمی کند ودر فیلم هالیوودی «مجموعه ای ازدروغ ها» با موضوع ستایش صهیونیسم به کارگردانی یک صهیونیست  ظاهر می شود. به علت ظاهر نامتعارف وهنجارشکنانه در آمریکا با بازگشت به ایران با انتقادات مردمی روبه رو میشود و دوباره به خارج از کشور سفر می کند. ازاین به بعد وارد عرصه سیاست می شود و با امضای بیانیه های سیاسی درحمایت از فتنه سبز و استفاده از نمادهای آنان فعالیت سیاسی سیاه خود را آغاز می کند و در ادامه با شعار اصلاحات ، پای میز عناصرضد ایرانی همچون عبدالکریم لاهوتی - درتصویب قطعنامه علیه ایران نقش داشت- حاضر میشود. با سکونت در کشورهای غربی و مصاحبههای متعدد با شبکه های ضدانقلاب نظیر بیبیسی و صدای آمریکا فعالیت های سیاسی خود را گسترش می دهد. باگسترش فعالیت های سیاسی سیاه خود ، مسیر انحطاط اخلاقی را به سرعت طی می کند و با حضور در فیلمی ضداخلاقی  وانتشار تصاویر مبتذل تیزر جشنواره سزار ، حق مطلب را بیش از پیش ادا میکند و باحضور در صحنه های فیلمی دیگر در همان زمان ، بیشرمی و بیعفتی خود را کامل میکند .همزمان با این جریانات افراد ضدانقلابی همچون علیرضا نوریزاده، مهشید راستی (عضو گروهک کمونیست)، عباس معروفی (سکولار منحرف مقیم آلمان) و...  به تشویق ودفاع از او میپردازند .

 

  فتنه 88  بامدیریت رقاصههای خارج نشین

در اعترافات یکی اززنان فتنهگر ضدانقلاب می خوانیم :

من هماهنگ کننده گروه موسیقی هندی هستم ، ماهی یک بار به هلند می روم، حدود3 سال بعد از ازدواج همراه دوست همسرم به آلمان سفر کردیم، هر کار که این آقا می گفت انجام می دادیم. سال 2003 فرود فولادوند (عضو انجمن پادشاهی ایران) اعلام کرد که عضو می گیرد و من در این انجمن عضو شدم و نام مستعار«کُردیه» رابه من دادند . درخرداد ماه دیدم در همه جای جهان هیاهویی شده است ودر مورد ایران صحبت می کنند و در آستانه انتخابات ایران حملات سهمگین رسانه های غربی بیشتر شد. به ما اعلام کردند که باید وارد ایران شویم و وظیفه ما آتش سوزی، زد وخورد وحمله با وسایل تیزوبرنده واسیدپاشی به نیروهای انتظامی وبسیجیهاست. دراینترنت فشارهای روحی وروانی زیادی وارد می کردند که هرکس گذرنامه دارد وارد ایران شود، میگفتند سعی کنید روز13 آبان را به روز پیروزی آمریکا تبدیل کنید ، درروز عاشورا با تیپ های آرایش کرده ولباس های نامناسب واردخیابانها شوید. ماهم به هیأت ها حمله کردیم ، گهواره وپرچم ها را آتش زدیم .

آنچه در این اعترافات مهم است  حضور  چند پسر ایرانی مسلمان ، درآماج فتنه این زن رقاصه است که با ایجاد یک رابطه احساسی کاذب با فردی به نام احمد ، او را وارد بازی کثیف خود میکند و به او میگوید : توکه ریش می گذاری، بهتراست چفیه هم بندازی و روی ماشین خود یک یاحسین بنویسی تا درفتنه تابلو نشوی!

 

  اورینب مشایخی عضوسازمان مجاهدین یا
 ارمیا خواننده محجبه شبکه من وتو!

آکادمی موسیقی من وتو با کپی برداری از مسابقه آمریکن آیدل(American Idol) فعالیت خود را آغاز کرد.  آمریکن آیدل یکی از پر مخاطب ترین مسابقات تلویزیونی تاریخ آمریکا است که در نهایت، علاقمندان به خوانندگی در رقابت با یکدیگر و رأی و نظر مخاطبان توسط، تلفن، اینترنت، پیام کوتاه، انتخاب میشوند.
حالا شبکه من وتو با اهداف ضداسلامی خود سعی درتخریب چهره اسلام و مبانی آن دارد. بعد از چندی زنی به نام «ارمیا» یا همان اورینب  مشایخی که عکس او را درپرونده سازمان مجاهدین خلق دیده اند، با ظاهری محجبه وارد مسابقات این شبکه می شود و طرفداران زیادی پیدا می کند.اِرمیا هرچند با داشتن تنها حجاب سر، فردی محجبه محسوب می شود، اما پوشیدن لباس های بدن
نما و آرایش نسبتاً غلیظ به بهانه داشتن استیل مناسب به هنگام خوانندگی که توسط دستاندرکاران مسابقه انتخاب و طراحی میشود، کاملاً در تضاد با احکام دینی است.  این دقیقاً همان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی است که مدیران شبکه من و تو آن را دنبال  می کنند. آنان با هدف ترویج سبک زندگی آمریکایی و بیحیاسازی جامعه اسلامی و خانواده های ایرانی، اِرمیا را به نمایندگی از این طبقه جامعه ایران انتخاب کرده اند تا بتوانند با القای بیحیایی توسط اِرمیای باحجاب و ایراد نداشتن امری مانند خوانندگی، دختر و زن ایرانی را گام به گام به دره بیحیایی سوق دهند.

 

  دیسکوی محجبهها درترکیه

در جدیدترین اقدام شگفت انگیز دولت ترکیه، این کشور دیسکویی را در شهر استانبول افتتاح کرد که تمام کارکنان آن محجبه هستند! در آغاز برنامه این دیسکوی شبه اسلامی دعای افتتاح خوانده شد، سپس تعدادی زن با حجاب کامل در مقابل حاضرین به رقص پرداختند(!) و پس از آن نیز خواننده مشهور و محجبه مالزی «یونا زارای» تعدادی از ترانه های خود را اجرا کرد.
اسلام مدنظر دولتمردان ترکیه همان «اسلام آمریکایی» است که با اقداماتی مشابه، ضمن آنکه در پی اقبال توأمان مذهبیون و سکولارها هستند، تلاش می کنند مسائلی که در اسلام حرام خوانده می شود را در بلند مدت به حلال تبدیل کنند.
همواره درطول تاریخ عده ای تلاش می کنند تا با حفظ ظاهراسلامی ، مبانی ناب آن را از درون نابودکنند چنانچه  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پاسخ کسی که برای ایشان خبرآورد که فلان روحانی دزدی کرده است فرمود:« نگویید این روحانی  دزدی کرده است، بلکه بگویید این دزد که لباس روحانیت به تن می کند، دزدی کرده است.» حال دراین  جنگ که جنگ بین ارزشهای اسلامی واندیشه های غربی است این سؤال مطرح است قربانی بعدی چه کسی خواهد بود؟ و قرار است چه عرصه ای آماج نقشه های پلید آنها  قرار بگیرد  تا مسیر بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند؟!

 

https://shoma-weekly.ir/GJCHja