شهرستانها

استکبار قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود

مراد کاظمی گفت:استکبار هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و بد عهدی های او در مذاکرات هسته ای و اکنون در پسا برجام بر همگان روشن است.
مراد کاظمی گفت:استکبار هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و بد عهدی های او در مذاکرات هسته ای و اکنون در پسا برجام بر همگان روشن است.

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مراد کاظمی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای استانی این تشکل گفت : در سال 88 و به دنبال مشارکت عظیم ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری عده ای فریب خورده ، در روز عاشورا که همگان غرق در ماتم سید و سالار شهیدان بودند با تجمع غیر قانونی و حمله به عزاداران حسینی حادثه ای تلخ و شرمگین را رقم زدند، تا جایی که علاوه بر در گیری فیزیکی با مردم عزادار ، بسیاری از اماکن عمومی را تخریب کردندو شعارهایی علیه مقدسات سر دادند.

وی افزود : فتنه 88 برنامه ای برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در شعارهای آشوبگران نیز به خوبی نمایان و مشخص شد که پشت صحنه این فتنه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

کاظمی ابراز کرد : بعضی از سران فتنه که زمانی در شعارهای بی پایه و اساس شان خود را همراه و یار امام راحل ونیز انقلاب می دانستند در این مقطع حساس، تعرض به ساحت مقدس امام حسین (ع) و امام راحل (ره) را محکوم نکردند و هماهنگ با استکبار فریاد تقلب در انتخابات سر دادند و از قبل خود را پیروز انتخابات اعلام کردند در صورتیکه می دانستند این فرضیه پوچ و بی اساس است.

دبیر حزبمؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : قدر مسلم اینکه فتنه 88 هزینه های فراوانی برای نظام ایجاد کرد و خواست دشمنان نظام اعم از داخلی وخارجی هم همین بود که دراین ارتباط عده ای از خواص بی بصیرت در داخل هم همراهی کردند . در صورتیکه مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در حماسه عظیم 9 دی بار دیگر با رهبری خود تجدید پیمان کرده و استکبار ستیزی خود را همانند قبل نشان دادند و همچون گذشته وفادار به انقلاب ماندند.این فعال سیاسی اذعان کرد: استکبار هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و بد عهدی های او در مذاکرات هسته ای و اکنون در پسا برجام بر همگان روشن است. دبیر استان ضمن اعلام آمادگی برگزاری انتخابات آینده در استان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی در استان فعال شد. این تشکیلات دو پروژهمهم را باید کلید بزند یکی انتخبات ریاست جمهوری و دیگری انتخابات شوراهای شهرها و شهرستانهاست. وی افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان همگام با دیگر اصولگرایان اقدام خواهیم کرد و ما امیدواریم که وحدت اصولگرایان در استان ما هم با شعار یک صدا و یک لیست شکل بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/AVTKQY