شهرستانها

استقلال سیاسی ایران از آغاز انقلاب اثبات شد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده است.

روح‏الله صمدی در گفتوگو با خبرگزاری فارس در زمینه شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: این شعار از شعار اصلی جمهوری اسلامی ایران یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نشأت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استقلال ابعاد مختلفی دارد که مهم‏ترین ابعاد آن استقلال سیاسی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید در هر دو زمینه ملت ایران حماسه‏ساز باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایط تحریم قرار دارد، اضافه کرد: باید دنیا بداند که با وجود تحریم‏های گسترده و فشارهای اقتصادی، کشور از اقتصاد پویایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه کشور باید با توجه به چشم‏انداز 20 ساله اقتصاد پویایی داشته و نیازهای جامعه را جوابگو باشد، تصریح کرد: باید بتوانیم از وابستگی به درآمد نفت خود را رها کنیم.

صمدی با اشاره به اینکه حماسه‏سازی به معنی ایستادگی و خود اتکایی است، یادآور شد: باید در این راستا برنامه‏ریزیهای مناسبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران توانمندی و استقلال خود را از نظر سیاسی به جهانیان اثبات کرده است، ادامه داد: با توجه به ترفندهای مختلف دشمنان علیه کشور، باید امسال مردم با حضور هوشیارانه خود در انتخابات، حماسه دیگری را خلق کنند.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری مصداقی بارز برای حماسه سیاسی است، اذعان داشت: با شرکت در انتخابات و گزینش افراد صالح حماسه‏ای پر شور را در کشور به اثبات می‏رسانیم.

https://shoma-weekly.ir/bz2Dfp