شهرستانها

استحکام وحدت بین تمام گروه هااولویت اصلی حزب موتلفه است

غلام محمد طاهری در نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران استان افزود: امیدوارم تلاش حزب موتلفه در راستای ارتقای وحدت بین تمام قومیت های شیعه و سنی استان، منجر به نتیجه شود.
غلام محمد طاهری در نشستی مطبوعاتی با حضور خبرنگاران استان افزود: امیدوارم تلاش حزب موتلفه در راستای ارتقای وحدت بین تمام قومیت های شیعه و سنی استان، منجر به نتیجه شود.
وی با اشاره به اینکه دست هایی در کار است تا فعالیت های قومی و مذهبی را پر رنگ نشان دهند، افزود: قبول داشتن قانون اساسی و ولایت فقیه، پیروی از خط امام(ره) و معتقد بودن به ارزش های نظام جمهوری اسلامی چهار موضوع مد نظر رهبری است و هرکس که بخواهد عضو حزب موتلفه شود باید تابع این شرایط باشد. وی گفت: موتلفه اسلامی تشکلی محسوب می شود که اعتقاد به اسلام ناب محمدی(ص) و ایمان کامل به اصل امامت و ولایت فقیه عادل دارد و ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و تشکل آن مورد تایید امام خمینی(ره)، رهبر معظم رهبری و ولایت فقیه قرار گرفته است. دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان افزود: موتلفه اسلامی خود را از انصار مقام ولایت فقیه و پیرو روحانیت اصیل و مبارز اسلام می داند و می کوشد بازوی نظام جمهوری اسلامی و خدمتگذار مردم در محدوده توان تشکیلاتی خویش باشد. دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان گفت: جریان اصولگرا بخصوص حزب موتلفه اسلامی به دلیل وصل بودن به ولی فقیه زمان، مراجع و علمای اسلام به انحراف کشیده نمی شود و کمتر اشتباه می کند. وی تاکید کرد: استکبار به مرور زمان برای سست کردن پایه های نظام و انقلاب اسلامی طی 30 سال گذشته تلاش های زیادی کرده است و متاسفانه امروزه با تلاش دشمنان از بیخ گوش نیروهای اصولگرا یک جریان انحرافی سردرآورده که برنامه هایش بسیار خطرناک است. وی ادامه داد: این گروه انحرافی از دید اصولگرایان طرد است و باید تلاش شود تا حقایق و واقعیت ها برای مردم روشن شود. طاهری گفت: عضو گیری فعال، شناسایی نیازهای استان در بخش های مختلف و مبارزه با جنگ نرم دشمنان علیه نسل جوان مهمترین اولویت های کاری حزب موتلفه محسوب می شود..

https://shoma-weekly.ir/0MAoK3