شهرستانها

استان قزوین در عرصه اطلاع‌ رسانی در کشور پیشتاز است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین وضعیت نشریات، مطبوعات و خبرگزاری‌‌های این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان در عرصه اطلاع‌ رسانی و خبر غنی بوده و به مرحله حرفه‌ای شدن محتوای کیفی، شکلی و مطبوعات رسیده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین وضعیت نشریات، مطبوعات و خبرگزاری‌‌های این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان در عرصه اطلاع رسانی و خبر غنی بوده و به مرحله حرفهای شدن محتوای کیفی، شکلی و مطبوعات رسیده است.

شفیعیها ادامه داد: استان قزوین در عرصه اطلاعرسانی در کشور پیشتاز است که باید این موقعیت و جایگاه را با همت و تلاش مضاعف حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در دهه گذشته از نشریات و خبرگزاری یک حدی مطالبه داشتند، ادامه داد: اکنون مطالبه آنان از مطبوعات متفاوتتر شده که در این راستا باید خبرنگاران وظایف خود را جدیتر انجام دهند.

وی  با تأکید بر لزوم توسعه رسانههای مجازی و مکتوب در استان تصریح کرد: مقایسه میزان فعالیت دیروز و امروز خبرنگاران از جهش خبرنگاران استان در بخش ارائه اخبار حکایت دارد و دلیلی بر همدلی و همراهی اهالی مطبوعات است. شفیعیها با بیان اینکه علمآموزی هیچگاه پایان ندارد و خبرنگاران در همین راستا باید آموزش ببینند، تصریح کرد: تلاش برای ارتقای وضعیت خبرنگاران و رسیدگی به خواستههای آنان در طول ایام سال باید به وسیله مسئولان پیگیری شده و سازوکارهای مناسبتری برای این منظور در استان ایجاد شود.

 

https://shoma-weekly.ir/PAzIO6